eitaa logo
تهران ما
146.9هزار دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
23.3هزار ویدیو
125 فایل
🇮🇷 «تهران ما» «همیشه با خبر، با ما» ✅ شماره ثبت وزارت ارشاد 96422 🤝 ارتباط با ادمین و ارسال سوژه @Ad_iraan_ma 📣 تعرفه و درخواست تبلیغات @Shaparak_Ad_Center ✍️ مشاهده بازخورد مخاطبان @bazkhordha_ir 🌐پایگاه خبری www.navayeiranema.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اعمال حاکمیت ایران بر تنگه‌هرمز مانند فاجعه هسته‌ای چرنوبیل برای آمریکا بود ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
🔺خروج کشتی‌ها از تنگه هرمز تحت طرح ویژه سازمان ملل 🔹سخنگوی سازمان بین‌المللی دریانوردی روز چهارشنبه اعلام کرد که به دنبال اجرای طرح جدید این آژانس وابسته به سازمان ملل متحد برای تخلیه کشتی‌های گرفتارشده در جریان درگیری‌ها، حرکت شناورها از طریق تنگه هرمز آغاز شده است. 🔹این سازمان روز سه‌شنبه اعلام کرد این ابتکار عمل که نهایی شدن آن ماه‌ها به طول انجامیده، به صدها کشتی و حدود ۱۱,۰۰۰ دریانوردِ سرگردان در خلیج فارس اجازه می‌دهد تا از تنگه هرمز عبور کنند. طبق گزارش رویترز سخنگوی سازمان بین‌المللی دریانوردی روز چهارشنبه بدون اشاره به جزئیات کشتی‌های عبورکرده، گفت: 🔹«حرکت کشتی‌ها تحت این برنامه از هم‌اکنون آغاز شده است.» 🔹رویترز مدعی شده داده‌های ردیابی کشتی‌ها متعلق به موسسه LSEG در روز چهارشنبه نشان داد که در ۱۲ ساعت گذشته، دست‌کم دو کشتی فله‌بر خشک و یک کشتی باری تحت این طرح از تنگه هرمز عبور کرده‌اند. 🔹علاوه بر این، داده‌های کشتیرانی نشان داد سه نفت‌کش سرگردانِ حامل ۵ میلیون بشکه نفت خام نیز در حال خروج از تنگه هرمز بودند که مسیر دو فروند از آن‌ها به سمت آسیا است؛ با این حال مشخص نیست که آیا خروج این سه نفت‌کش نیز تحت طرح سازمان ملل بوده است یا خیر. /فارس ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥گزارش شبکه 13 اسرائیل از حملات موشکی ایران در جنگ 12روزه 🔹در اخبار اعلام شد حملاتی به ایران انجام دادیم، شوهرم فریاد می‌زد: «پای ایران در میان است، ایران شوخی‌بردار نیست»/نیمه شب آژیر خطر به صدا... ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پزشکیان: ما امروز هم در بین سران قوا، هم در شورای‌عالی امنیت ملی و هم مجموعهٔ سیستم یک زبان و نگاه مشترک پیداکرده‌ایم 🔹اگر دستاوردی داریم، دستاورد این مجموعه است؛ دستاورد رهبر عزیز، مردم، فرماندهان، نیروهای نظامی و امنیتی، هوافضا، دولت و همهٔ کسانی‌که دفاع می‌کنند است. 🔹مهم‌ترین مسئله، وحدت و انسجام است. هرکسی به هر بهانه‌ای بخواهد وحدت و انسجام مردم را به‌هم بزند، آب در آسیاب دشمن ریخته است. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پزشکیان: با تمام وجود داریم تلاش می‌کنیم که هم عزت و سربلندی کشورمان را داشته باشیم و هم در صلح و آرامش زندگی کنیم 🔹وحدت ما بین کشورهای اسلامی دارد مثال‌زدنی می‌شود. ما در دولت باید کاری کنیم که مشکلات مردم حل شود؛ اگر این کار را نکنیم هرچقدر سینه بزنیم امام حسین(ع) از ما نخواهد گذشت. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پزشکیان: هرکس مدعی است که می‌تواند مشکلی حل کند یا راه بهتری برود ما بستر را آماده می‌کنیم که کار انجام دهد 🔹ما با پیشنهاد کاری نداریم؛ هرکس می‌تواند این گوی و میدان. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
🔺نتانیاهو: موقعیتی هست که باید به رئیس جمهور آمریکا نه گفت نتانیاهو: 🔹آنها به من گفتند که وارد رفح نشو، می‌دانی چرا این را گفتند؟ چون رئیس جمهور ایالات متحده گفته است که دیگر سلاح نمی‌فرستد؛ گفتم من برای او خیلی احترام قائلم، او در ابتدای جنگ در کنار ما ایستاده است، اما چاره‌ای نداریم ما وارد می‌شویم و اگر لازم باشد، با دستان خالی می‌جنگیم. 🔹موقعیتی وجود دارد که باید حتی به رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا نه گفت. ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
🔺نخست‌وزیر عراق مدعی شد:پس از خروج تمامی نیروهای آمریکایی از عراق توجیهی برای وجود مقاومت نخواهد ماند علی فالح الزیدی، نخست‌وزیر عراق طی اظهاراتی مدعی شد: 🔹پس از خروج تمام نیروهای آمریکایی، هیچ توجیه یا نیازی برای مقاومت در عراق وجود نخواهد داشت. 🔹 مناسبات با آمریکا از یک رابطه نظامی به یک شراکت و همکاری اقتصادی تبدیل خواهد شد
🔺رهبران فرانسه، آلمان، ایتالیا، لهستان و انگلیس در بیانیه‌ای مشترک از یادداشت تفاهم میان ایران و آمریکا استقبال کرده و آن را فرصتی برای بازگرداندن ثبات به منطقه و اقتصاد جهانی دانستند ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
🔺یدیعوت آحارونوت:فرمانده سنتکام به زودی وارد اسرائیل می‌شود و با وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش دیدار می‌کند ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
🔺بقایی: اظهارات ضدونقیض مقامات آمریکایی درباره یادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی، کمکی به کاهش بدگمانی متراکم ایرانیان نسبت به آمریکا نخواهد کرد اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، در پیامی در شبکه ایکس، در رابطه با موضع‌گیری‌ها و لفاظی‌های متناقض مقام‌های آمریکایی راجع به محتوای يادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی نوشت: 🔹«هیات حاکمه آمریکا هیچ‌گاه در رفتارش نسبت به ملت ایران صداقت نشان نداده است. ایران در عین اینکه برای این بدگمانی منطق داشت، با حسن نیت وارد روند دیپلماتیک شد و یادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی را امضاء کرد. ایرانیان می‌دانند کینه‌توزی دشمن، با امضای یک تفاهم پایان نمی‌یابد و هر گامی را با هوشیاری و درنظر داشتن تجربه‌های ۵ دهه گذشته به‌ویژه تحولات یک سال و نیم اخیر برخواهد داشت. 🔹اظهارات ضد و نقیض مقامات آمریکا درباره یادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی، کمکی به کاهش بدگمانی متراکم ایرانیان نخواهد کرد و صرفا یادآور بدعهدی‌های پیشین است. هیات حاکمه آمریکا باید در نظر داشته باشد که اصل "تعهد در برابر تعهد" مستلزم ایفای تعهدات متقابل و پرهیز از تفسیرهای کاملا مغایر با نص صریح متن یادداشت تفاهم است.» ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥عزیمت تیم ملی فوتبال ایران به فرودگاه تیخوانا با بدرقه رییس فدراسیون ┄┅═☫ همیشه با خبر، با ما ☫═┅┄ @tehran_ma