حسادت لباسییه که بیشترمون زیر لایهلایههای روحمون میپوشیم
چون هیچوقت هیچکس اعتراف به حسود بودن نمیکنه.
همیشه حسرت میخوردم چرا روز عاشورا نبودم که به امامم کمک کنم.
اما امروز تو هیئت داشتم فکر میکردم، که من یه دخترم!
حتی اگر اون زمان هم میبودم اذن ورود به میدان جنگ رو نداشتم؛ پس کمکی هم نمیتونستم بکنم!
اما حالا چی؟ الان با اینکه دخترم میتونم بایستم و به امامم کمک کنم.
و از این بابت هزار بار خدا رو شکر کردم.
روز عاشورا خیلی به امام حسین میگفتن بُغضاً لأبيك؛ ینی از بغض و نفرت بابات علی میزنیمت.. امروز زیاد به امام حسین بگیم: «حُبّاً لِأبیک»، از محبت پدرت علی، امروز اومدیم برات
میگفت: دل شکوندن که کاری نداره. فقط لازمه اون آدم برات مهم نباشه.
اما باید بگم عزیزِ من، اتفاقا خیلی سخته! اینکه راحت بتونی ستم کنی هنر میخواد. اونم هنری به نام وجدان خاموش!
https://eitaa.com/telooooo/388
ممنونم
ولی فکر نکنم
..
بگذره همه چی بهتر میشه
میدونم سخت میگذره خیلی سخت
ولی میگذره
هرچند خودم از این گذشتن خیلی میترسم و تنفر دارم
ولی خب...
https://eitaa.com/telooooo/390
نمیدونم والا
..
درست میشه
نمیدونم چه اتفاقایی براتون افتاده ولی مطمئنم همچی بهتره میشه
خود خدا گفته بعد هر رنج و سختی برامون راحتی میاره
نمیدونم چِمه ، اصلا حالم خوب نیست
دلم گرفته
..
اقا احسانی؟!
پیشنهاد میکنم یا گریه کنید یا بخوابید یه کاری کنید که حواستون پرت شه