روز عاشورا خیلی به امام حسین میگفتن بُغضاً لأبيك؛ ینی از بغض و نفرت بابات علی میزنیمت.. امروز زیاد به امام حسین بگیم: «حُبّاً لِأبیک»، از محبت پدرت علی، امروز اومدیم برات
میگفت: دل شکوندن که کاری نداره. فقط لازمه اون آدم برات مهم نباشه.
اما باید بگم عزیزِ من، اتفاقا خیلی سخته! اینکه راحت بتونی ستم کنی هنر میخواد. اونم هنری به نام وجدان خاموش!
https://eitaa.com/telooooo/388
ممنونم
ولی فکر نکنم
..
بگذره همه چی بهتر میشه
میدونم سخت میگذره خیلی سخت
ولی میگذره
هرچند خودم از این گذشتن خیلی میترسم و تنفر دارم
ولی خب...
https://eitaa.com/telooooo/390
نمیدونم والا
..
درست میشه
نمیدونم چه اتفاقایی براتون افتاده ولی مطمئنم همچی بهتره میشه
خود خدا گفته بعد هر رنج و سختی برامون راحتی میاره
نمیدونم چِمه ، اصلا حالم خوب نیست
دلم گرفته
..
اقا احسانی؟!
پیشنهاد میکنم یا گریه کنید یا بخوابید یه کاری کنید که حواستون پرت شه
تِلْو؛
نمیدونم چِمه ، اصلا حالم خوب نیست دلم گرفته .. اقا احسانی؟! پیشنهاد میکنم یا گریه کنید یا بخوابید
اگه خیلی حالت بده و اشک درنمیاد سرتو بزار رو متکا و جیغ بکش بعدش حتما اشکت درمیاد بعد کم کم بهتر میشی
یکی از حسرتام همیشه این بود که با خواهرم فاصله سنیم کم باشه
اخه یعنی چی من با این سن و سال باید پاشم قایمموشک بازی کنم🤦🏻♀😂