https://eitaa.com/telooooo/388
ممنونم
ولی فکر نکنم
..
بگذره همه چی بهتر میشه
میدونم سخت میگذره خیلی سخت
ولی میگذره
هرچند خودم از این گذشتن خیلی میترسم و تنفر دارم
ولی خب...
https://eitaa.com/telooooo/390
نمیدونم والا
..
درست میشه
نمیدونم چه اتفاقایی براتون افتاده ولی مطمئنم همچی بهتره میشه
خود خدا گفته بعد هر رنج و سختی برامون راحتی میاره
نمیدونم چِمه ، اصلا حالم خوب نیست
دلم گرفته
..
اقا احسانی؟!
پیشنهاد میکنم یا گریه کنید یا بخوابید یه کاری کنید که حواستون پرت شه
تِلْو؛
نمیدونم چِمه ، اصلا حالم خوب نیست دلم گرفته .. اقا احسانی؟! پیشنهاد میکنم یا گریه کنید یا بخوابید
اگه خیلی حالت بده و اشک درنمیاد سرتو بزار رو متکا و جیغ بکش بعدش حتما اشکت درمیاد بعد کم کم بهتر میشی
یکی از حسرتام همیشه این بود که با خواهرم فاصله سنیم کم باشه
اخه یعنی چی من با این سن و سال باید پاشم قایمموشک بازی کنم🤦🏻♀😂
https://eitaa.com/telooooo/396
درکت میکنم منم همیشه دوست داشتم فاصله سنیم با ابجیم کم باشه
..
واقعا فاصله سنی کم خیلی خوبه
الان بیشتر مسئولیتش با منه
و این بعضی اوقات خیلی سخته
ی سوال نظرت. در مورد بازی امروز چی بود؟؟!
..
ندیدم ولی وقتی شنیدم چیشده حقیقتا قلبم شکست💔
واقعا حیف شد