eitaa logo
تذکره الاولیاء
11.2هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
519 ویدیو
97 فایل
احوالات و کلمات بزرگان اهل معرفت
مشاهده در ایتا
دانلود
‌حاج محمداسماعیل دولابی(ره) " چیز خیلی بزرگی است. اصلا خداوند در قرآن، سوءظن را نهی کرده است. خال صورت، صورت را زیبا می کند. اگر در زندگی خال سیاهی دیدی، برای نشان دادن آن سفیدیهاست. همانطور که شیرینیهای زندگی را می خورید، ترشیهای آن را هم بخورید." -------------------------------- 📒 کتاب طوبای محبت۱، ص ۱۳۹ تذكرة الاولياء @tezkar
‌ اگر مي خواهي با خدا سخن بگوئي نماز بخوان و اگر مي خواهي خدا با تو سخن گويد قرآن بخوان و هرگاه قصد صحبت  با ائمه را داشتي بدانها متوسل شو و هرگاه اراده نمودي آنها با تو سخن گويند احاديث آنها را مطالعه كن . ♦️کانال تذکرة الاولیاء @tezkar
هدایت شده از شعله ی طور
۱۵رمضاندریچهیسلوکحجتالاسلاماصفهانی.mp3
9.61M
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ♦️ماه رمضان،دریچه ی سلوک در طبقات وجود انسان کامل. جلسه ی پانزدهم(روز پانزدهم ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱) ♦️انسان بازیگر صحنه ی هستی و رفع خواطر با توجه به سائق و شهید ♦️همراه با پرسش و پاسخ دسترسی به لینک لایو در شبهای ماه مبارک رمضان ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران🔻 https://instagram.com/sholeye_toor?igshid=1wwmu99e14wap ♦️المکتوبات فی النجف الاشرف @sholeye_toor
قرآن چه موجودى است كه در مراتب مختلفه‌ى نزول، حكايت از شنيدنى‌ها و ديدنى‌ها مى‌كند؛ عديل قرآن(عترت) هم حكايت از نعمت‌هاى عالم مى‌كند؛ ولى ما از غمخوار، هادى، حامى و ناصرهاى خود قدردانى و شكرگذارى نمى‌كنيم و واسطه‌ى خير را پى مى‌كنيم؛ كه: "فعقروها" پس ناقه را پى كردند. و ائمه عليهم السلام را كه ولى نعمتهاى ما و مجارى فيض هستند نمى‌توانيم مشاهده كنيم. منبع: در محضر آیت اللّه العظمی بهجت رحمة اللّه علیه، ج۱، ص۱۲. ♦️کانال تذکرة الاولیاء یادنامه‌ی تخصصی کلمات و احوالات اهل معرفت و بزرگان عالم اسلام @tezkar
همهٔ موجودات عالم ، قبل از وجود عینی ، موجود به وجود علمی بوده اند. تمام موجودات ، در علم الهی حضور داشته اند. لذا مخاطب به خطاب "کُن" الهی شدند و از علم به عین آمدند. همانگونه که خداوند با امر "کُن" موجودات را از وجود علمی به وجود عینی ، به شکل تجلی [نه به شکل تجافی] نازل می کند ، اولیاء الهی هم می توانند به مقامی برسند که حقایقی به امر آنها در نظام عینی تحقق پیدا کند. عارف به وسیلهٔ همت بلندی که دارد ، قدرت خلاقیت پیدا می کند و به اذن الله می تواند خلق کند و می توانند به امر خود ایجاد و انشاء کند. سید یوسف ابراهیمیان آملی ارمغان آسمان (شرح رساله انسان در عرف عرفان) صفحه ۲۷۴ ♦️کانال تذکرة الاولیاء @tezkar
هدایت شده از شعله ی طور
۱۶_رمضان دریچه ی سلوک... حجة الاسلام اصفهانی.mp3
12.64M
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ♦️ماه رمضان،دریچه ی سلوک در طبقات وجود انسان کامل. جلسه ی شانزدهم(روز شانزدهم ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱) ♦️توجه به حقیقت مرأی و مسمع مقام ولایت، راهکاری مهم برای کنترل خیال ♦️با توجه به فرمایش مکرر دوستان پرسش و پاسخ های انتهای بحث، حذف نشده اند. دسترسی به لینک لایو در شبهای ماه مبارک رمضان ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران🔻 https://instagram.com/sholeye_toor?igshid=1wwmu99e14wap ♦️المکتوبات فی النجف الاشرف @sholeye_toor
‍ در هنر قدیم،هنرمند پیدا نبود،هنر پیدا بود،بنابراین هنر الهی بود.ولی در هنر جدید بیشتر نام و شهرت شخصیت خود هنرمند در صحنه است،اصلا هنری نمانده است.می خواهد از طریق استعدادی که دارد،خودش را مطرح کند. هنر امروز سراسر ظهور نفس أمّاره است،چون هنرمند نمایی است و نه حق نمایی! (شهید آوینی) ♦️کانال تذکرة الاولیاء @tezkar
هدایت شده از شعله ی طور
4_5891074965368736455.pdf
119.8K
‍ 💠 ماه رمضان، دریچه ی سلوک در طبقات وجود انسان کامل. فایل پی دی اف جلسه ی اول (روز اول ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱) المکتوبات فی النجف الاشرف @sholeye_toor
💐بسم الله 💠۲۳نکته در ارتباط شب قدر و روز قیامت، ازعلامه حسن زاده آملی(حفظه الله) : 💎 1. مبدأ، فطرت اوليه است، و معاد عود به آن فطرت است،* فَأَقِمْ وَجْهَكَ لِلدِّينِ حَنِيفاً فِطْرَتَ اللَّهِ الَّتِي فَطَرَ النَّاسَ عَلَيْها لا تَبْدِيلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذلِكَ الدِّينُ الْقَيِّمُ‌*؛ 💎 2. اول خدا بود و هيچ نه، «كان اللّه و لم يكن معه شي‌ء»، 💎 3. پس خلق را از نيست هست گردانيده،* وَ قَدْ خَلَقْتُكَ مِنْ قَبْلُ وَ لَمْ تَكُ شَيْئاً* . 💎 4. و به آخر خلق نيست شوند و خدا هست بماند،* كُلُّ مَنْ عَلَيْها فانٍ وَ يَبْقي‌ وَجْهُ رَبِّكَ ذُو الْجَلالِ وَ الْإِكْرامِ‌* 💎 5. پس چنانكه هست شدن خلق بعد از نيستي مبدأ خلق است، نيست شدن بعد از هستي، معادشان باشد. چه آمدن و رفتن چون مقابل يكديگرند هر يك عين ديگري تواند بود،* كَما بَدَأْنا أَوَّلَ خَلْقٍ نُعِيدُهُ‌* 💎 6. و از اين جاست كه «بحكم مبدأ» خدا بگويد و خلق جواب دهد،* أَ لَسْتُ بِرَبِّكُمْ؟ قالُوا بَلي‌* و «بحكم معاد» خدا بگويد و هم خدا جواب دهد،* لِمَنِ الْمُلْكُ الْيَوْمَ؟ لِلَّهِ الْواحِدِ الْقَهَّارِ* 💎 7. منه المبدأ و اليه المعاد. نيستیِ اول بهشتی است كه آدم در آنجا بود * اسْكُنْ أَنْتَ وَ زَوْجُكَ الْجَنَّةَ* 💎 8. و هستیِ بعد از نيستی، آمدن بدنياست،* اهْبِطُوا مِنْها جَمِيعاً* 💎 9. و نيستیِ دوم، كه فناء در توحيد است، بهشتی است كه معادِ موحّد آنجاست،* ارْجِعِي إِلي‌ رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبادِي وَ ادْخُلِي جَنَّتِي‌* 💎 10. آمدن از بهشت به دنيا، توجه از كمال به نقصان است، و بيفتادن از فطرت؛ و رفتن از دنيا به بهشت، توجه از نقصان به كمال است و رسيدن به فطرت،* اللَّهُ يَبْدَؤُا الْخَلْقَ ثُمَّ يُعِيدُهُ ثُمَّ إِلَيْهِ تُرْجَعُونَ‌* 💎 11. پس اول نزول و هبوط است، و دوم عروج و صعود. اول افول نور، دوم طلوع نور،* اللَّهُ نُورُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ‌* 💎 12. به اين سبب از «مبدأ»تعبیر به «شب» كرده‌اند و آن شب قدر است، و از «معاد»تعبیر به «روز» کرده اند و آن روز قيامت است. 💎 13. در شب قدر،* تَنَزَّلُ الْمَلائِكَةُ وَ الرُّوحُ فِيها بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ كُلِّ أَمْرٍ* و در روز قيامت،* تَعْرُجُ الْمَلائِكَةُ وَ الرُّوحُ إِلَيْهِ فِي يَوْمٍ كانَ مِقْدارُهُ خَمْسِينَ أَلْفَ سَنَةٍ* 💎 14. و چون كمالِ مبدأ به معاد است، همچنانكه كمالِ شب به روز است، و كمالِ روز به ماه، و كمالِ ماه به سال، ⚠️ پس اگر مبدأ شبِ قدر است، معاد روز قيامت است، 💎 15. و اگر شب قدر نسبت به ماه دارد، * لَيْلَةُ الْقَدْرِ خَيْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ تَنَزَّلُ الْمَلائِكَةُ وَ الرُّوحُ‌*، روز قيامت نسبت به سال دارد،* يُدَبِّرُ الْأَمْرَ مِنَ السَّماءِ إِلَي الْأَرْضِ ثُمَّ يَعْرُجُ إِلَيْهِ فِي يَوْمٍ كانَ مِقْدارُهُ أَلْفَ سَنَةٍ مِمَّا تَعُدُّونَ‌* 💎 16. و بوجهي اگر مبدأخلقت نسبت به روز دارد، «خمرت طينة آدم بيدي اربعون صباحا»، معادش نسبت به سال دارد كه، «ما بين النفختين اربعون عاما»، 💎 17. و اگر شب قدر بر «هزار ماه» تفصيل دارد،* لَيْلَةُ الْقَدْرِ خَيْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ*، روز قيامت بقدر «پنجاه هزار سال» است،*فِي يَوْمٍ كانَ مِقْدارُهُ خَمْسِينَ أَلْفَ سَنَةٍ فَاصْبِرْ صَبْراً جَمِيلًا* 💎 18. مراد از موسي (علیه السلام) اشاره به مبدأ است و صاحب تنزيل و صاحب غرب است كه موقع افول نور باشد،* وَ ما كُنْتَ بِجانِبِ الْغَرْبِيِّ إِذْ قَضَيْنا إِلي‌ مُوسَي الْأَمْرَ*، «اول ما كتاب الله تعالي التوراة» 💎 19. و مراد از عيسي (علیه السلام) اشاره به معاد است و صاحب تأويل وصاحب شرق است كه موضع طلوع نور باشد،*وَ اذْكُرْ فِي الْكِتابِ مَرْيَمَ إِذِ انْتَبَذَتْ مِنْ أَهْلِها مَكاناً شَرْقِيًّا* * وَ إِنَّهُ لَعِلْمٌ لِلسَّاعَةِ* 💎 20. و محمد (صلي اللّه عليه و آله) جامع هر دو است، و بوجهی متوسط است، و بوجهي از هر دو مبرا. 💎 21. اما محمد (صلی الله علیه و آله) جامع است، بحكم اينكه در مبدأ منزلتي دارد كه، «كنت نبيا و آدم بين الماء و الطين.» «لكل شي‌ء جوهر و جوهر الخلق محمد - صلي اللّه عليه و آله-»، و در معاد هم مرتبتی دارد كه شفيع روز حشر است، «ادخرت شفاعتي لاهل الكبائر من امتي» 💎 22. و اما متوسط است، بحكم آنكه از وسط عالم روي به مغرب بايد كرد تا روي به قبله موسي باشد، و به مشرق تا به قبله عيسي باشد، و به ميان هر دو تا قبله محمد مصطفي (صلي اللّه عليه و آله و سلم) باشد كه «ما بين المشرق و المغرب قبلتي» 💎 23. و اما از هر دو مبراست، بحكم،* لا شَرْقِيَّةٍ وَ لا غَرْبِيَّةٍ* است، که * إِنَّ فِي ذلِكَ لَآياتٍ لِقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ‌* (منبع:کتاب«آغاز و انجام»، فصل۲ ص۱۰و۱۱) ♦️کانال تذکرة الاولیاء @tezkar
هدایت شده از شعله ی طور
۱۷رمضاندریچهیسلوکحجةالاسلاماصفهانی.mp3
10M
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ♦️ماه رمضان،دریچه ی سلوک در طبقات وجود انسان کامل. جلسه ی هفدهم(روز هفدهم ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱) ♦️ذکر اعم از لفظی و عملی و مسئله ی کنترل خیال ♦️با توجه به فرمایش مکرر دوستان پرسش و پاسخ های انتهای بحث، حذف نشده اند. دسترسی به لینک لایو در شبهای ماه مبارک رمضان ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران🔻 https://instagram.com/sholeye_toor?igshid=1wwmu99e14wap ♦️المکتوبات فی النجف الاشرف @sholeye_toor
‍ ‍ آیت الله میرزا آقا جواد ره اى عاقل چگونه اين دعوت را اجابت مى‏‌كنى؟ سلطان سلاطين، خداى خدايان و حاكم آسمان‏ها و زمين تو را به اين ميهمانى دعوت نموده و براى اين دعوت فرشتگان بزرگوار و پيامبران و رسولان و بهترين مردم را فرستاده و با جانشينان معصومش آن را تأكيد كرده است. 🔻 و آنگاه تو را با فرشتگان دعوت كننده بزرگ داشته است، هر شبى با دعوتهايى مخصوص و لطفها و كرامتهايى عالى. 🔻 در مقابل اخلاص يک شب تو نعمتهاى جاويدى به تو وعده داده است كه نه چشمى مانند آن ديده و نه گوشى شنيده و نه در دل انسانى خطور كرده است. نور، زيبايى، سرور، سلطنت، دارايى، و شادمانيى را به تو وعده داده كه عقل تو حتى از تصور گوشه‌‏اى از آن عاجز، و انديشه‏‌ات در آن سرگردان است. نزديكى، پناه و شادمانى ديدار خود را به تو وعده داده است كه عقل انسان‏ها و فهم علما و انديشه حكما از درک آن ناتوان است. 🔻 برادرم آيا بخاطر آمادگى براى اين مجلس، به اندازه‏‌اى كه شايسته است تلاش نموده و از رستگاران خواهى شد يا با غفلت خود اين فرصت را از دست داده و از جمله ورشكستگان خواهى بود؟ يقين داشته باش اگر از اين كرامت غفلت كرده و با كوتاهى خود آن را از بين ببرى و در روز قيامت آنچه را كه ديگران با سعى كامل به آن رسيده‏‌اند ببينى، به حسرتى دچار مى‏‌شوى كه آتش جهنم و عذاب دردناک در مقابل آن كوچك است. منبع: ، ص۲۹۵. ♦️کانال تذکرة الاولیاء @tezkar
هدایت شده از شعله ی طور
4_5893326765182420916.pdf
106K
‍ 💠 ماه رمضان، دریچه ی سلوک در طبقات وجود انسان کامل. فایل پی دی اف جلسه ی دوم (روز دوم ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱) المکتوبات فی النجف الاشرف @sholeye_toor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سید بن طاووس در شب قدر از خدای متعال چه خواست. قلب عارف مایل به موحد شدن همگان است. آیت الله علامه حسن زاده آملی ♦️کانال تذکرة الاولیاء @tezkar
هدایت شده از شعله ی طور
‍ ‍ ♦️اذن دخول شب قدر شاید اگر در شب نوزدهم و شب بیست و یکم سجده ای نسبتا طولانی رفتیم و با صدیقه ی طاهره سلام الله علیها تکلمی باطنی توامان با اشک داشتیم و در این میانه وصول به باطن امیرالمومنین علی علیه السلام را طلب کنیم در شب بیست و سوم ماه مبارک از باطن امیرالمومنین سلام الله علیه ما را وارد باطن فاطمه سلام الله علیها و درک لیله القدر بنمایند. شاید که توانستیم این دوبزرگوار را در این سه شب مجاب کنیم که حقیقتا تشنه کام ورود در منظومه ی حقیقتشان هستیم. این شبها شب های نا امیدی نیست، شب امید و حرکت و باور به توان ولایت کبرای الهیه در وصول انسان غرق شده و محصور به اشارتی از ابروان صاحب این لیالی است. تو همان تجلّیِ ایزدی ، که فراز عرشی و لا مکان خبری ز گردش چشم تو ، حرکات گردش آسمان دهد آن فؤاد و لسان تو ، ز فروغ لوح و قلم نشان تو که ردّ شمس کُنی عیان ، به یکی اشاره‌ی ابروان دو مُسخّر آمده مِهر و مَه ، هله بر هلالِ تو یا علی   پ ن: توسل به فاطمه ی زهرا سلام الله علیها را از گودال قتلگاه آغاز کنید... 🔻المکتوبات فی النجف الاشرف @sholeye_toor
‌ استاد فیاض بخش : دراعمال این شب هزار مرتبه سوره ی قدر وارد شده است ، صد رکعت نماز وارد شده است ، اگر نتوانستید همه ی آن را بخوانید ، لا اقل ده رکعت آن را بخوانید. جوایز این شب را در قنوت نماز وتر می دهند ، نماز شب خواندن در این شب را از دست ندهید. ♦️کانال تذکرة الاولیاء @tezkar
هدایت شده از شعله ی طور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حتما مشاهده شود♦️ گریه های جانسوز روزه داران، در حرم مطهر مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام هنگام اذان مغرب شب ۱۹ ماه رمضان ۱۴۴۱ 🔻بسم الله و بالله و علی ملة رسول الله،فزت و رب الکعبه... ♦️المکتوبات فی النجف الاشرف @sholeye_toor
آیت الله پهلوانی : در شب قدر ، لقاء الله می دهند. ♦️کانال تذکرة الاولیاء @tezkar
هدایت شده از شعله ی طور
۱۸ماهرمضاندریچهیسلوکحجتالاسلاماصفهانی.mp3
9.56M
‌‌‌‌♦️ماه رمضان،دریچه ی سلوک در طبقات وجود انسان کامل♦️ جلسه ی (روز هجدهم ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱(شب قدر)) ♦️ربط قرآن و ذکر و حقیقت مکتوب مولی الموحدین امیرالمومنین علیه السلام با توجه به معنای طبقات وجودی انسان کامل دسترسی به لینک لایو در شبهای ماه مبارک رمضان ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران🔻 https://instagram.com/sholeye_toor?igshid=1wwmu99e14wap ♦️المکتوبات فی النجف الاشرف @sholeye_toor
4_5899976405348780099.mp3
3.86M
‍ خطرات کفر و نفاق حتی در روزه داران روزه دارانی که امیرالمومنین صلوات الله علیه را به شهادت رساندند! شاگردان علامه ی طباطبایی_صوتی حجم: 3.68مگابایت دقیقه4:01 ♦️کانال تذکرة الاولیاء یادنامه ی تخصصی کلمات و احوالات اهل معرفت و بزرگان عالم اسلام @tezkar
‍ ﷽ . الا نگار سمن بوی عنبرین غبغب! به صحبت تو چه گوید فقیر بی مطلب؟ . ثنای خال سیاهت نه کار طبع من است؛ نکوتر است که گویم ز مدحت آن لب . دو دلفریب، دو پیمانه لبالب می دو فتنه جو‌، دو گلوسوز تر ز شهد رطب . بدون آن دو ندارد فروزشی خورشید رسد به برق لبانت نه سوسوی کوکب . حدیث زلف سیاهت به قلب من ماند خطاست صحبت تشبیه زلف تو با شب . شوند صد چَهِ نخشب بدان ذقن قربان همی به عارض ماه تو صد مه نخشب . بتی به صورت تو ساختند در فرخار برند رشکِ جمالت پری رخان حلب . تویی همو‌ که ندیده نظیر او را دهر لطیفْ منظر و نیکو خصال و میر غضب . ثقیلْ جامه و عالی مقام و فرّخْ فال بزرگ رای و مبارک پی و شریف نسب . بلندْ همّت و سنگینْ عیار و والا قدر توراست خاک چو فتراک و آسمانْ مرکب . توراست دنیی و لاهوت و عقبی و جبروت توراست عالم تکوین و روح و امر و حِسب . توراست ظاهر و باطن؛ توراست کن فیکون توراست هرچه مسبب؛ توراست هرچه سبب . توراست هر خوش و هر بد؛ توراست هرچه رسد توراست قبض و مرارت؛ توراست بسط و طرب . توراست آدمیت از شروق تا به غروب توراست خیل ملائک ز پیش رو و عقب . توراست برزخ و میزان؛ توراست حشر و صراط توراست جنت و نار و توراست نهر رجب . توراست افسر شاهی؛ توراست مُلک وجود توراست دُرّ ولایت؛ توراست خلعت رب . توراست‌ عرش عظیم و توراست هرچه که هست خدای داده تو را زین سبب امیرْ لقب . امیرْ حیدر کرار؛ غالب صفدر علی عالی اعلا یگانه فخر عرب . به روز خیبر میگفت مرحبا، احمد چو ذوالفقار تو میخورد بر سر مرحب . زده است خصم تو لایمکن الفرار از تو ز شیر شرزه ایزد کجا رود ثعلب؟ . زنی چنان تو به خیبر، به خطبه می غرّید عجب که از تو نیاید چو حضرت زینب! . عجیب نیست که عیسی است زنده از دم تو ز آستین چو درآری کلیم را نه عجب . علوم اول و آخر درون سینه توست تو آن کتاب شریفی که نیست در مکتب . شریعت است علی و طریقت است علی حقیقت است علی و منم علی مذهب . ملازمان تو از یک پیاله نوشیدند؛ شدیم باهم از آن روی، متحدْ مشرب! . مدیح من به جناب تو معتبر نبود منِ فقير کجا و تو محترمْ منصب؟ . فَما أشَدَّ جنوني لِصُحْبَتي إيّاك وَ ما أعَزَّ وَ ما أرْوَعَ وَ ما أطْيَب! . به خلوت من اگرچه نیامدی دیشب خوش است اگر که بیایی به بسترم امشب . بگیر دست من ای جان که رفته ام از دست مرا بسوز وگرنه؛ که سوختم در تب . تو را که راحت روحی طلب جز این نکنم مرا ز خویش به در کن که خسته ام ز تعب . به عندلیب ز روی وفا نگاهی کن بیا و این سگ خود را به درگهت بطلب . . ♦️کانال تذکرة الاولیاء @tezkar
هدایت شده از شعله ی طور
4_5897553652951811766.pdf
163.5K
‍ 💠 ماه رمضان، دریچه ی سلوک در طبقات وجود انسان کامل. فایل پی دی اف جلسه ی سوم (روز سوم ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱) المکتوبات فی النجف الاشرف @sholeye_toor
‌ قسم به وعده‌ی شیرین «مَن یَمُت یَرَنی» که ایستاده بمیرم به احترام علی ‌ استاد جاودان:جان دادن سخت است اما به استناد روایات محبین و شیعیان امیرالمومنین در هنگام جان دادن مثل زنانی که محو جمال یوسف بودند و انگشتان خود بریدند ؛ جان می دهند و محو جمال امیرالمومنین اند. ♦️کانال تذکرة الاولیاء @tezkar
هدایت شده از شعله ی طور
۱۹_ماه رمضان دریچه ی سلوک...حجت الاسلام اصفهانی.mp3
10.29M
‌‌‌‌‌‌♦️ماه رمضان،دریچه ی سلوک در طبقات وجود انسان کامل♦️ جلسه ی نوزدهم (روز نوزدهم ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱) ♦️قرآن کریم حقیقت مکتوب ائمه علیهم السلام دسترسی به لینک لایو در شبهای ماه مبارک رمضان ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران🔻 https://instagram.com/sholeye_toor?igshid=1wwmu99e14wap ♦️المکتوبات فی النجف الاشرف @sholeye_toor