یادش بخیر تلگرام نشون میداد کیا پیاماتو فوروارد کردن داخل کانالاشون. هق*
بچهها امروز حرم خیلی گرم بود اصلا یه حال کثافتیام از گرما واقعا 😭
طفلک نینیِ لطائف از گرما آبپز شد 😭
*/ توی صحن قدس که نشسته بودم، به این فکر کردم که چرا اینقدر راکد شدم؟ خیلی بدو بدو میکنم و درحال کار کردنم؛ اما از لحاظ معنوی راکد شدم؛ یعنی رشد نمیکنم. سر جام موندم و بالاتر نمیرم. حتی نمیدونم برای بالاتر رفتن باید چیکار کنم! اون حس خوبه که گاهی همهمون تجربهاش کردیم؛ چیکار کنم که تندتند سراغم بیاد..؟
و الی من التجی ان لم تنفس کربتی؟
«به چه کسی پناه برم ،
اگر غم و اندوهم را برطرف نکنی؟»