*/ توی صحن قدس که نشسته بودم، به این فکر کردم که چرا اینقدر راکد شدم؟ خیلی بدو بدو میکنم و درحال کار کردنم؛ اما از لحاظ معنوی راکد شدم؛ یعنی رشد نمیکنم. سر جام موندم و بالاتر نمیرم. حتی نمیدونم برای بالاتر رفتن باید چیکار کنم! اون حس خوبه که گاهی همهمون تجربهاش کردیم؛ چیکار کنم که تندتند سراغم بیاد..؟
و الی من التجی ان لم تنفس کربتی؟
«به چه کسی پناه برم ،
اگر غم و اندوهم را برطرف نکنی؟»
با این سن هنوز یانگوم بازی میکنم و داخل هر چیزی، سه دونه عناب میندازم 🙏🏼