چشمای تو زمردی ترین نگین خداست!
اگہ از من بپرسی میگم پابند شدن دلم بہ تو هیچ دست خودم نبود، همیشہ هم همینہ:)
خوب ترین موندنی ها همیشہ اتفاقی میان اما من نمیخوام تو اتفاق باشی
من میخوام ثابت ترین درگیری قلبم باشی!
میخوام بمونی و این موندن
بہ میلیون ها سال بکشہ
به وقتی کہ شاپرکا از قصہ خوندن خستہ بشن و کلاغ ها بلخره بہ خونہ برسن
بہ وقت اخرین بوسہ ی واژه ها بہ دست شاعرشون تو میمونی ، دلبخواهی هم نیست بایدیِ اونم از نوع شیرینش:))
آسمان _ رویایِ سبزِ جنگل
شيريني زندگاني بيش از يكبار به كام آدم نمينشيند
اما تلخي هايش هر بار تازه اند
هر بار تازه تر ...
شبتون خوش🕊️