خوشحال میشم تشریف @nabat0_rozmareghi
ـــ ــــــــــــ ـــــــ ـــــــ ــــــــــــ ـــ
تشریف ببریم...
دلم برای یکی از دوستانم که ماه ها باهم به زیبایی تمام دوست بودیم، اما اون هفته پیش یهویی غیبش زد، تنگ شده:)
ـــ ــــــــــــ ـــــــ ـــــــ ــــــــــــ ـــ
رفیق نیمه راه شده یعنی؟
ای کاش تو یه جنگل تو یه کلبه ی چوبی با وسایل ساده و قشنگ باهاش میگفتم و میخندیدم بعدشم برمیگشتیم خونه مون :)))))))💚🌚🌿
ـــ ــــــــــــ ـــــــ ـــــــ ــــــــــــ ـــ
چقدر ای کاش قشنگی بود✨
حقیقتا منم همینطور،🤝
رنگ لباست میشه اسمت
شارژ گوشیت میشه سنت
شهرت میشه اخرین چیزی که خوردی
ـــ ــــــــــــ ـــــــ ـــــــ ــــــــــــ ـــ
جالبه😐
اهم
سفید هستم
۲۸ساله😂
از عدس پلو😂😂😂😂😂
نمیدونم دقیقا اسمش رفیق نیمه راه میشه یا نه اما اون همچین آدمی نبود،،... یهو رفت، بی خبر، هیچ نشونی ازش ندارم نمیدونم زنده ست؟ حالش خوبه؟ و منی که تو این وضعیت به این فکرم که حالش خوب باشه فقط🤌🏻🚶♀️🚶♀️
ـــ ــــــــــــ ـــــــ ـــــــ ــــــــــــ ـــ
برمیگرده حتما امید داشته باش✨
هدایت شده از 𝐰𝐞
-یه سری حرفا اینقد توش غم نهفتست که فقط نویسندش میتونه اون درد رو حس کنه....