رویایِ سبزِ جنگل
بیزار از دوگانگی دوگانگیاز برگشتن و موندن تو یا رفتن و فراموش کردنت
می خواهم آب شوم در گسترهی افق، آنجا که دریا به آخر میرسد و آسمان آغاز می شود! میخواهم با هر آنچه مرا در بر گرفته یکی شوم...
رویایِ سبزِ جنگل
هرچقدرم بخوای برای یه آدم خوب باشی یه روز زده میشی، خسته میشی و میخوای برگردی به خود قبلیت ولی بقیه اونقدری به تو جدید عادت کردن که میترسی با نشون دادن ورژن اصلی خودت اونارو ناراحت کنی، پس به ناراحت کردن خودت ادامه میدی.
چرا وقتی فعالیت میکنم کمتر میشوید؟
احتمالا من هم مثل این دوستمون دیل بزنم ...
اگر همینجوری بخوایم طلسم باشیم