4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من آفتاب کرب و بلای تو را حسین
هرگز نمیدهم به گلستان هیچ کس
@TheHe313
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما که میمیرم
ولی بذار توی کتابی یه سلامی
از من به تو به جا بمونه...
عزیز دلم💔
I👇بــــپیوندید I
@TheHe313 | منتقم مدیا
amin_ghadim_hossein vaii_final_03.mp3
زمان:
حجم:
7.5M
امشب اتفاقی رفتم به بابابزرگم سر زدم یکی از اقوام فوت کرده اخیرا ...
بهشون گفتم عرض تسلیت بابت فوت اشناتون
گفت خدا انشالله رحمت کنه و عمر رو لعنت کنه !
بعدم گفت بپوش بریم شیرنی بخریم (😐😂)
خلاصه رفتیم دو جعبه شیرنی به مناسبت سقط شدن عمر خریدیم دادیم خونه بابا بزرگم .
اصن انتظار نداشتم =)
I👇بــــپیوندید I
@TheHe313 | منتقم مدیا
📪 پیام جدید
همیشه فکر میکردم این منم که فقط شیرینی رو اشتباه تایپ میکنم تا شما هم اشتباه نوشنید (شیرنی)
#دایگو
منتقم مدیا 🇮🇷 🇵🇸
📪 پیام جدید همیشه فکر میکردم این منم که فقط شیرینی رو اشتباه تایپ میکنم تا شما هم اشتباه نوشنید
احساس میکنم تحت لفظی تایپ کردن حس بهتری رو القا میکنه🤝🤝