تا ۷ شرکت بودم
تقریبا ۸ رسیدم خونه
اینقدر خسته بودم خوابم برد
تا اینکه ساعت ۲ بیدار شدم
منتقم مدیا 🇮🇷 🇵🇸
يا الله، إذا كنت تأخذني إلى الجَحيم على الأقل دعني أرى حسين(ع) مِن بعيد خدایا؛ اگه منو به جهنم بر
این پیاما برای همون موقعاست :)
منطقیش اینه که ۲ صبح بیدار شدم و ساعت ۹ صبح قراره پروژه رونمایی بشه، من بشینم پای پروژه
چون ساعت ۸ هم دانشگاه کلاس داشتم
اما در راستای همینکه گفتم حال کار کردن ندارم تقریبا تا ۶ داشتم با گوشی و لبتاپ ور میرفتم
۶ نشستم پای پروژه تقریبا تا ۷ و نیم طول کشید که تموم شد و رئیس شرکتمونم زنگ زد یکی دوتا ادیت دیگه روی پروژ دادم تقریبا شد ۸ ولی دیگه کلاس اولم به فنا رفته بود :)
استاد مضخرفیه
۴ ساعت کلاسشه گفته ۱۵ دیقه دیر بیاین غیبت میخورین
البته با خواهش تمنا میشه کاری کرد بشه حاضر.
البته درس فردا مهمه
استادش سختگیره
هرچی به بنده خدا میگم وقتی تخصص من یه چیز دیگه اس چرا باید تو بازی سازی اونم با یه نرم افزاز حرفه ای مثل یونیتی اوستا بشم ، زیر بار نمیره ...