نماهنگ های خیلی زیاد و قشنگی اومده ولی انصافا حال نمیکنم با اینکه ذائقه هامون داره عوض میشه
کاش برگردیم به اون دورانی که بهترین ترک ها مداحی های ضبط شده تو هیئت نریمانی و حاج محمود بود
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این عجب خوب بود
کاش ما ریزش نکنیم
@TheHe313 | منتقم مدیا
به نظرم گیفام داره حیف میشه از این به بعد در کنار محتوامذهبی و مداحی گیف هم میفرستم براتون