ما ماندهایم و قلبی متروک و خاکخورده
اطراف ما نیامد، یک شیرِ پاکخورده !!
ولی آدمهای صبور؛
هیچوقت چیزی را فراموش نمیکنند،
زخمهایشان را میشمارند
و حرفها را مرور میکنند و همچنان لبخند میزنند.
ناگهان با همان لبخند ساده، طوری میروند
که انگار از همان ابتدا نبودهاند.