منتقم مدیا 🇮🇷 🇵🇸
دیروز خودمو به آب و آتیش زدم که دوباره بتونم این ویس رو ضبط کنم
نشد
ما حــســیـــن را داریم .
میان تمام نداشته هایمان ...
با ما مبتلا شوید ♡ | @TheHe313