•°وَ من،؟!
توده ای از افکار بی پایان فهمیده نشده'!•°
╰┈• ⎇_
کپی؟...فور زیباتره جانم؛
ارتباط با ما، ⿻
سنجاق چنل ناشناسه؛
به وقـــت ۱۴۰۲/۲/۳۰
🫂
رابین ویلیامز میگه: یه زمانی فکر
می کردم بدترین چیز تو دنیا تنها بودنه
اما اینطور نیست؛ بدترین چیز تو دنیا ،
بودن با انسان هاییه که به ما حس تنهایی
میدن !
𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊