بودنم مثل نبودن بوده... از بس نیستی
بودهای یا نه...؟ نمیدانم!؟ از این پس نیستی.
الان اونجاییم که فروغ فرخزاد میگفت:
" برای زندگی کردن در این گوشه ی دنیا
آدم باید از فولاد باشد تا دوام بیاورد...!!"
ولی وایب نقاشیاش؛