ولی وایب نقاشیاش؛
با تمام وجود گناه کردیم
نه نعمت هایش را از ما گرفت
نه گناهانمان را فاش کرد
اگر بندگی اش را میکردیم چه میکرد..:)!
خـستهام نیست کسی حال ِمرا درک کند ،
کاش این روح شـبی جسم ِمرا ترک کند .