•°وَ من،؟!
توده ای از افکار بی پایان فهمیده نشده'!•°
╰┈• ⎇_
کپی؟...فور زیباتره جانم؛
ارتباط با ما، ⿻
سنجاق چنل ناشناسه؛
به وقـــت ۱۴۰۲/۲/۳۰
🫂
یسری ادما هم هسن تو زندگیمون که نه شمارشونو داریم نه خیلی همو میبینیم، اما گاهی توی ردیف صندلی ها یا کنار اکواریوم ماهی ها باهاشون خاطره های چند دقیقه ای داریم.. خاطره که فرق داره با همه دوستیا.. چقد قشنگه این دوستی واقعی..
خنده هایی که واقعی هستن و مزش زیر زبونت میمونه؛#me