مادربزرگم حرف قشنگی میزد؛ میگفت:
'هوا که خنک بشه درختهایی که سایه میندازن فراموش میشن...
درست مثل آدمهایی که کارشون باهات تموم میشه.'
الان حرفش رو درک میکنم!؛
!˖ʙʟᴀᴄᴋ؛
و تلاشی که نتیجه داد!؛ #نقاشی
ولی اون دوستی که واسه نقاشیات ذوق میکنه تو یه لول دیگس.....:))