هوشنگ ابتهاج خیلی قشنگ میگه:
عجب مردمی داریم نه دردت رامیفهمند و نه حرفت را، بااین حال باب دلشان ... درموردت قضاوت میکنند :))
هوشنگ ابتهاج :
آدم ها تا حدّ مرگ از خود خستهات مىكنند،
تركت نمىكنند!
اما مجبورت مىكنند تركشان كنى،
آنگاه تو مىشوى بندهى سر تا پا خطاكار .
منعمیقابهایناعتقاددارمکهآدمابایهحرکتمیتوننبرایهمیشهازچشمتبیوفتن...
15.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_این فقط یه لالاییه چرا انقد دوسش داری؟
+فقط گوش کن...