هوشنگ ابتهاج :
آدم ها تا حدّ مرگ از خود خستهات مىكنند،
تركت نمىكنند!
اما مجبورت مىكنند تركشان كنى،
آنگاه تو مىشوى بندهى سر تا پا خطاكار .
منعمیقابهایناعتقاددارمکهآدمابایهحرکتمیتوننبرایهمیشهازچشمتبیوفتن...
15.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_این فقط یه لالاییه چرا انقد دوسش داری؟
+فقط گوش کن...
از دورنگیهای مردم خستهام، حق با تو بود ؛
بادهی پنهان در قبا دارند و قرآن در بغل .
- حسین دهلوی
چارلی چاپلین چه قشنگ میگه:
دنیا اونقدر بزرگه که هر کسی
واسه خودش یه جایی داره
پس سعی کنید به جای اینکه
جای کسی رو بگیرید
جای خودتون رو پیدا کنید؛