منعمیقابهایناعتقاددارمکهآدمابایهحرکتمیتوننبرایهمیشهازچشمتبیوفتن...
15.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_این فقط یه لالاییه چرا انقد دوسش داری؟
+فقط گوش کن...
از دورنگیهای مردم خستهام، حق با تو بود ؛
بادهی پنهان در قبا دارند و قرآن در بغل .
- حسین دهلوی
چارلی چاپلین چه قشنگ میگه:
دنیا اونقدر بزرگه که هر کسی
واسه خودش یه جایی داره
پس سعی کنید به جای اینکه
جای کسی رو بگیرید
جای خودتون رو پیدا کنید؛
دَر گَلو می شِکَنَد نالِه اَم اَز رِقَتِ دِل
قِصِه ها هَست وَلی طاقَتِ اِبرازَم نیست
#هوشنگ_ابتهاج 🕊