چارلی چاپلین چه قشنگ میگه:
دنیا اونقدر بزرگه که هر کسی
واسه خودش یه جایی داره
پس سعی کنید به جای اینکه
جای کسی رو بگیرید
جای خودتون رو پیدا کنید؛
دَر گَلو می شِکَنَد نالِه اَم اَز رِقَتِ دِل
قِصِه ها هَست وَلی طاقَتِ اِبرازَم نیست
#هوشنگ_ابتهاج 🕊
بلدمـ تڪیہ ڪنمـ باز بہ دیوار خودمـ ؛
یا حصارے بڪشمـ دور و بر غار خودمـ ؛
بلدمـ آہ بہ آہ از تو بگویمـ هر بار،
تا بسازمـ قفس از غصهے بسیار خودمـ ...❈¡¡
#هوشنگ_ابتهاج
قدرتکلماتترابالاببرنهصدایترا؛
اینباراناستکهباعثرشدگلهامیشودنه رعدوبرق...
مولانا جمله ی قشنگی داره که میگه
آن را که شفا دانی ، درد تو از آن باشد
و چقدر ما با اعتماد بیجا به آدم های زندگیمون این جمله رو حس کردیم ...