قدرتکلماتترابالاببرنهصدایترا؛
اینباراناستکهباعثرشدگلهامیشودنه رعدوبرق...
مولانا جمله ی قشنگی داره که میگه
آن را که شفا دانی ، درد تو از آن باشد
و چقدر ما با اعتماد بیجا به آدم های زندگیمون این جمله رو حس کردیم ...
چه غریب ماندی ای دل ،نه غمی، نه غمگساری
نه به انتظارِ یاری ،نه ز یار، انتظاری🌱
_ هوشنگابتهاج
به قول صائب تبریزی:
خطر در آب زیر کاه بیش از بحر میباشد
من از همواری این خلق ناهموار میترسم.
چقدر شاملو درست و عمیق گفته:
'اشکهارا پشت نقابی
مخفی میکنیم که
خیلی درد میکند و
هیچکس نمیفهمد...
ما را درد همین نفهمیدن میکشد؛
نه زخمها:))'