ازاهمیت دادن زیاد ، بیاهمیت میشید ، ازخوبیکردن زیاد بدیمیبینید ، ازمهربونیکردن زیاد احمق به حساب میاید، خلاصه که اگه تو احساساتت با آدمها تعادل نداشته باشی ، حتیاگه دریایی از خوبیومهربونی باشی، یا ازتزده میشن یا سواستفاده میکنن .