هرگز تمامت را برای کسی رو نکن
بگذار کمی دست نیافتنی باشی
آدم ها تمامت که کنند، “رهایت” می کنند؛
- میدونی فرقِ بین . .
‹ ازت خوشم میاد ›
و ‹ دوستت دارم › چیه؟
بودا خیلی قشنگ جواب این سؤالو داده:
± وقتی از یه گل خوشت میاد اونو میچینی . .
ولی وقتی یه گل رو دوست داری،
هر روز بهش آب میدی.
کسی که این قضیه رو درک کنه
زندگی رو میفهمه :
تویه این اخر هفته گوشی هاتون از خودتون دور کنین.. احتمال انفجار هسش مواظب خودتون باشید.
حسین پناهی چه زیبا گفت...
گرگ ها خوابیدنشان دیده نمیشود.
ماهی گریشان
عقاب ها سقوطشان و.....
انسان ها درونشان;
گاهی باید به دور خود
یک دیوار تنهایی کشید
نه برای اینکه دیگران را
از خود دور کنی ،
بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت
دیوار را خراب میکند ...
مخاطب پاراگراف پایین رو تگ کن ؛
تو تنها کسی هستی ک دیدم بدی های دنیا ، ازش ادم بدی نساخت ...
به خوب بودنت ،
به این اندازه خوب بودنت
افتخار میکنم؛