حسین پناهی چه زیبا گفت...
گرگ ها خوابیدنشان دیده نمیشود.
ماهی گریشان
عقاب ها سقوطشان و.....
انسان ها درونشان;
گاهی باید به دور خود
یک دیوار تنهایی کشید
نه برای اینکه دیگران را
از خود دور کنی ،
بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت
دیوار را خراب میکند ...
مخاطب پاراگراف پایین رو تگ کن ؛
تو تنها کسی هستی ک دیدم بدی های دنیا ، ازش ادم بدی نساخت ...
به خوب بودنت ،
به این اندازه خوب بودنت
افتخار میکنم؛