_تاٰکهلَبْگُفتْسَلامٌعَلَیالَأربابْحُسین
یِکنَفَسرَفتْدِلَمتاخُودِبینُالْحَرمین..!'
#امام_حسین
دلم یه کربلا میخواهد . .
بغضهایم را
گذاشتهام بین الحرمین بشکنم . .
درد و دلهایم
را گذاشتهام
برای امام حسین بگویم
نگاهم را کنار گذاشتهام
برای دیدن شش گوشه
کمتر صحبت میکنم
میترسم آنجا
برای حسین حسین گفتن
کم بیاورم:)
من که ندیدهام
من که نرفتهام
می گویند بین الحرمین
عجب صفایی دارد !
می گویند هوایش عطر
بهشتی دارد !
می گویند ؛
خستهام از می گویند ها:)
دلم یک نقل قول
از خودم در وصف کربلا میخواهد ...
حسینجان..❤️🩹
ڪارۍڪنباماڪهبعدازمرگ؛
اگرسوالڪردند..
'بماقضیتعمركیاابنآدم؟
بتوانیمبگوییم:
بِحُبِّالحُسَین :)
مادَرَمْگُفْت:حُسِینْتِکِهکَلامَتْباشَد؛
هَروَقْتشُدےمَسْتِرُخَش؛شیرَمْحَلالَتباشَد!
مِثلِیِکمُردِهکِهیِکْمَرتَبهجانمیگیرَد؛
دِلَماَزبُردَنْنامَتهَیِجانمیگیرَد!
قَلَبماَزکارکہاُفْتادبِهمَنشُوکنَدَهید؛
اِسمِاَرْبابْبیایَد،ضَرَبانمیگیرَد:))!
#حسین_جـآنم