چقدر قشنگه این جمله:
پس از تحمل آن همه درد کسی که به مقصد
میرسد دیگر همانی نیست که به راه
افتاد بود...
𝒩ℴ𝓉ℎ𝒾𝓃ℊ 𝒾𝓈 𝒻ℴ𝓇ℊℴ𝓉𝓉ℯ𝓃,
𝒾𝓉 𝒿𝓊𝓈𝓉 𝒷ℯ𝒸ℴ𝓂ℯ𝓈 𝓊𝓃𝒾𝓂℘ℴ𝓇𝓉𝒶𝓃𝓉
هیچی فراموش نمیشه
فقط بی اهمیت میشه؛
اگه میخوای آدمهای دورتو بشناسی
بذارشون سر دوراهی معرفت و منفعت
اونوقت میفهمی که کی برای خودت کنارته
و کی باید بصرفی که کنارت باشه ...