اگه میخوای آدمهای دورتو بشناسی
بذارشون سر دوراهی معرفت و منفعت
اونوقت میفهمی که کی برای خودت کنارته
و کی باید بصرفی که کنارت باشه ...
قشنگترین و عمیقترین نصیحتی که شنیدم از زبان کارل گوستاو یونگ بود که میگفت:
خودت را بساز تا آدم امنی شوی،
برای روزهایی که نمیشود به کسی پناه برد.