شازده کوچولو پرسید:
دوست داشتنتو میخوای ببری تو گور باهاش چیکار کنی که ابرازش نمیکنی؟!
روباه گفت:
من دیگه دوست داشتن ندارم ؛
همه دوست داشتنامو دادم به یکی ولی اون گمشون کرد؛
حالا هم هر جا دنبالشون میگردم پیداشون نمیکنم!
به قول چارلی چاپلین:
همیشه آنچه که درباره من میدانی باور کن
نه آنچه که پشت سر من شنیدهای
من همانم که دیدهای نه آنکه شنیدهای
📪 پیام جدید
من چندتا از متناتو کپی کرده بودم
حلالم کن
_
این چه حرفیه!!؛)
موقعی برامن مشکل داره که تو کانال دیگ استفاده بشه بدون لینک خود چنلمون
ما انسان ها مثل مدادرنگي هستيم… شايد رنگ مورد علاقه يکديگر نباشيم!! اما روزي … براي کامل کردن نقاشيمان به دنبال هم خواهيم گشت .. به شرطي که همديگر را تا حد نابودي نتراشيده باشيم….
- مرلین مونرو چقدر زیبا میگه ك :
‹ اگه تو بدترین شرایطم دوستم
نداشته باشی ، پس توی بهترین
شرایطم هم لیاقتم رو نداری . . ›
اگه یه روزایی حالتون خوب نبود
آدمای ِ مهم زندگیتون کنارتون،نموندن ، تو حالِ خوبتون هم،لیاقت کنار شما ایستادن رو ندارن !
اینو یادت نره . . )
هدایت شده از دیلا
با این وضعیت آدمای دورت،
حق داشتی باور نکنی که
برای یکی مثل من مهمی.