ما انسان ها مثل مدادرنگي هستيم… شايد رنگ مورد علاقه يکديگر نباشيم!! اما روزي … براي کامل کردن نقاشيمان به دنبال هم خواهيم گشت .. به شرطي که همديگر را تا حد نابودي نتراشيده باشيم….
- مرلین مونرو چقدر زیبا میگه ك :
‹ اگه تو بدترین شرایطم دوستم
نداشته باشی ، پس توی بهترین
شرایطم هم لیاقتم رو نداری . . ›
اگه یه روزایی حالتون خوب نبود
آدمای ِ مهم زندگیتون کنارتون،نموندن ، تو حالِ خوبتون هم،لیاقت کنار شما ایستادن رو ندارن !
اینو یادت نره . . )
هدایت شده از دیلا
با این وضعیت آدمای دورت،
حق داشتی باور نکنی که
برای یکی مثل من مهمی.