در این مدت زندگی به گونه ای سپری شده است...
که می توانم سال ها بدون انکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد غمگین بمانم؛
هدایت شده از ایتا توییت
امیدوارم به موقع باشید؛
به موقع تحصیل کنید
به موقع کنکور بدید
به موقع شاغل بشید
به موقع پول دربیارید
به موقع سفر برید
به موقع بخوابید
به موقع عاشق بشید
به موقع ازدواج کنید و خانواده تشکیل بدید
همه اینا اتفاقای قشنگین تا وقتی که اون لفظ به موقع باهاشون باشه.
»Mad_medico«
➺ @Twitter_eita [عضویت]
آب و واسه حبیب دیر اوردن؛ 💔
!˖ʙʟᴀᴄᴋ؛
ترکیب مرگبار؟ یه overthinker همراه با یه حس ششم قوی.
وای آدم دلش میخاد نفهم بمونه
فقط یسری چیزارو نفهمه.
بیا به هم قول بدیم توی این خیابون قدم بزنیم؛😔