شاعر چه حرف خوبی میزنه ها
میگه که :
آنکه یکبار از مَرامش نیش خوردی را نبخش !
پوست اندازی چه تغییری دهـد در ذاتِ مـار ؟
چه قشنگ میگه شاعر:
اگه دیدی یکی
بی دلیل
یهویی رفتارش باشماعوض شد
چیزی نیست،یا با قبلی آشتی کرده
یا با بعدی آشنا شده
هرکس را تا لیاقت همراهی کن؛
به قول شاعری که گفت :
رک و راست بگویم از همه رنجیده ام
از غریب و آشنا ترسیده ام
بی خیال سردی آغوش ها
من به آغوش خود چسبیده ام ...!