به قول شاعری که گفت :
رک و راست بگویم از همه رنجیده ام
از غریب و آشنا ترسیده ام
بی خیال سردی آغوش ها
من به آغوش خود چسبیده ام ...!
شاعر میگه که:
نه بیمارم نه خوشحالم، نه از حالم خبر دارم!
گهی با جان گهی با دل، گهی از هر دو بیزارم