شاعر میگه که:
نه بیمارم نه خوشحالم، نه از حالم خبر دارم!
گهی با جان گهی با دل، گهی از هر دو بیزارم
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
+چراعاشق نقاشی هایی که توش نور کشیدن میشی؟؟
_به این دلیل...