شاعر میگه که:
نه بیمارم نه خوشحالم، نه از حالم خبر دارم!
گهی با جان گهی با دل، گهی از هر دو بیزارم
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
+چراعاشق نقاشی هایی که توش نور کشیدن میشی؟؟
_به این دلیل...
ادامه دادن رو به جلو هیچ وقت آسون نبوده ونیست
ولی این وسط مهم اینه که،کم نیاری...
نصیحت امروز:
سر میز آدمایی بشینید که درمورد موفقیت و پیشرفت حرف میزنن نه درمورد دختر و پسر مردم:)