eitaa logo
خط سوم
3.3هزار دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
1.2هزار ویدیو
6 فایل
جایی برای بریدگان از الیگارشی چپ و راست که می‌خواهند خط سومی را بنا کنند ادمین: @huygence خط سوم؛ خط مردم
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ آقای حامد کاشانی یادته اون وقتی که نامه جام زهر سران شعام به رهبری افشا شد رفتی میدون ونک میکروفون رو از میثم مطیعی (اونم یکی مثل تو) گرفتی و شروع کردی به سخنرانی و گفتی: 📌یه عده با اخبار پشت پرده میخوان خفن نمایی کنن و بترکونن 📌نهادهای امنیتی ورود کنن اینا رو بگیرننشون 🔹شصت روز امثال شما و میثم مطیعی به اونایی که دولت و اشتباهات محاسباتیشو نقد کردن خفه کردید و گفتید شما انسجام رو به هم میزنید و ضد رهبری هستید 🔹ولی حتی همین الانم که دارید اعتراف می‌کنید یه عده دارن به رهبری فشار میارن حاضر نیستید از مردمی که ۶۰ روز بهشون توهین کردید عذرخواهی کنید 🔹حتی همین الان هم حاضر نیستید بگید اینایی که ۶۰ شب به مردم حمله کردن و بهشون دروغ گفتن انسجام رو به هم میزدن 🔹آقای کاشانی این حرفای جدیدتون بدون عذرخواهی و پذیرش اشتباه محاسباتی خودتون یعنی هنوزم خودتون رو بالاتر از مردمی می دونید که بهشون توهین کردید 🔹متاسفم براتون که یه عمر آبروتون رو خرج یه مشت سیاسی باز نامرد کردید ولی حاضر نیستید به اشتباهتون اعتراف کنید 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
خط سوم
♦️ آقای حامد کاشانی یادته اون وقتی که نامه جام زهر سران شعام به رهبری افشا شد رفتی میدون ونک میکروفو
من خودم از کسایی بودم که از حامد کاشانی و منبراش خوشم میومد ولی حتی اینم تو زرد از آب در اومد سالها با اینکه آدم غیرمذهبی بودم جلوی توهین به روحانیت موضع میگرفتم چون معتقد بودم روحانیت اسلام شیعی رو زنده نگه داشته ولی الان به این نتیجه رسیدم که نسل جدید حوزویان از وقتی که رفت تو فضای مجازی و کنشگری سیاسی دچار یه آفت بزرگ شد بزرگترین آفت حوزه علمیه اینه که به طلبه‌های نسل جدیدش یاد نداد بزرگترین آفت عالم دین غرور حاصل از آگاهیه و قبل از مشهور شدن روی منیت خودتون کار کنید و متاسفانه در سالهای اخیر همین آفت بسیاری از طلبه‌ها و منبری‌ها رو نابود کرده از حامد کاشانی باسواد و پناهیان بگیر تا فرهاد فتحی و احسان عابدی بیسواد و زرد و مغرض 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
در مورد تفاهمنامه ۱۴ بندی ایران و آمریکا نقدهای زیادی وجود داره ولی بزرگترین ایرادش اینه که ایران نظم آمریکایی در منطقه رو پذیرفته و در سلطه دلار باقی مونده هزینه دو جنگ رو دادیم اماممون رو از دست دادیم و کمترین کاری که باید میکردیم این بود که از نظم آمریکایی و سلطه دلار خارج بشیم ولی هم چوب رو خوردیم هم پیاز 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
از امروز صبح این جدول توسط رسانه‌های نزدیک به دولت و تیم مذاکره کننده منتشر شده و دارن زمینه سازی میکنن که توافق ۱۴ بندی با شروط رهبری هماهنگه این نشون میده که توافق انجام شده و از امروز همه اربابان زر و زور و تزویر و رسانه‌هاشون اومدن پای کار که توافق رو جا بندازن اگه تو هفته آینده تجمعات میادین اصلی رو جمع کردن و جشن پیروزی گرفتن و فاز تندرو تندرو گفتنشون شدید شد تعجب نکنید 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
خط سوم
از امروز صبح این جدول توسط رسانه‌های نزدیک به دولت و تیم مذاکره کننده منتشر شده و دارن زمینه سازی م
حتی یه آدم معمولی مثل من هم میتونه در مورد این جدول مسخره ساعت‌ها حرف بزنه عوارض تنگه توش نیست سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد دلاری آمریکا برای بازسازی یعنی غرامتی وجود نداره و آمریکا باید در ازای سرمایه گذاری سود بگیره و روی نقاطی که بازسازی میشه نظارت داشته باشه و تمام اسرار در اختیارش قرار میگیره خروج نیروهای آمریکای از اطراف ایران پس از توافق نهایی؟؟ توافق نهایی کیه؟ هزار سال بعد؟ اطراف ایران یعنی چند کیلومتر؟ صد کیلومتر؟ تحریم های اولیه و ثانویه مگه دست کنگره نیست؟ دولت آمریکا مگه میتونه حذفشون کنه؟ رفع تحریم های شورای امنیت؟ ما با آمریکا توافق میکنیم اگه بقیه اعضای شورای امنیت گفتن ما برنمیداریم چی؟ اگه گفتن با ما هم باید توافق کنید چی؟ خلاصه کل این توافق یعنی بازی کردن صد باره تو زمین آمریکا و موندن تو نظم آمریکایی تعهد آمریکا به احترام به حاکمیت ایران؟ آخرین باری که آمریکا به چیزی متعهد بوده کی بوده؟ 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
♨️این توییت یکی از ایدئولوگ های جنگ روانی اصلاحات یعنی حسام الدین آشناست که شهریور ۱۴۰۳ و همزمان با معرفی کابینه وفاق مسعود پزشکیان منتشر شد 🔴 این توییت سه خطی دستور العمل دولت و جریان وفاق در دو سال گذشته است 🔴طبق همین دستور العمل قرار شد اصلاحطلبان رادیکال دولت و اصولگرایان منفور مردم با هم وفاق کنن رهبری رو محاصره کنن و با جمله همه چی با رهبری هماهنگه جمهوری اسلامی رو به یه جمهوری سکولار و نرمال در نظم آمریکایی تبدیل کنن و با همین دستورالعمل و همکاری تمام پ کمال اصولگرایان مسعود پزشکیان در عرض دو سال کارهایی رو کرد که برای حسن روحانی و خاتمی آرزو بود 🔻حجاب حذف شد 🔻خصوصی سازی اقتصادی به صورت وحشیانه انجام شد 🔻دلاری سازی تکمیل شد 🔻ایران رفت ذیل CFT و پالرمو 🔻رهبر ایران و تمام سرداران وفادار به رهبر ایران حذف شدند 🔻محور مقاومت تقریبا نابود شد 🔻ستون محور مقاومت یعنی ایران تسلیم نظم آمریکایی شد 🔻سلطه دلار که در حال تضعیف بود نجات پیدا کرد آخرین قدم از این دستور العمل تصاحب جایگاه رهبری است که با امداد الهی و مقاومت مردمی انجام نشده برای برداشتن قدم آخر حتما اقدام میکنن مگر اینکه ما زودتر از اونا وارد عمل بشیم و امام انقلاب رو از این محاصره بیاریم بیرون 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
امیر دوست داشتنی ارتش امیر سیاری عزیز وقتی رئیس جمهور مملکت منکر انتقام خون شهدای دنا میشه شما چه انتظاری از سازمان‌های بین‌المللی داری که همشون غلام حلقه به گوش آمریکا هستن 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
جمهوری اسلامی ایران پیش از مسعود پزشکیان آخرین سنگر خدا روی زمین بود که قرار بود ظهور را محقق کند ولی هنوز دوره ریاست جمهوری مسعود پزشکیان تموم نشده که ما با ایرانی مواجه هستیم که بی حجابی و برهنگی توش عادی سازی شده اقتصاد نئولیبرالی توش در بالاترین حد در حال اجراست شهادت نائب امام زمان طوری عادی سازی شده که انگار هیچ اتفاقی نیوفتاده مذاکره با شیاطین و تسلیم به نظم آمریکایی توش عادی سازی شده در یه کلام ما در حال تبدیل شدن به عبرت برای تاریخ هستیم اونم فقط به خاطر دو نفر مسعود پزشکیان و محمدباقر قالیباف از جمهوری اسلامی ایران تنها چیزی که باقی مونده یادگار امام شهید و مردم وفادار به امامشن من هنوز به این ترکیب امیدوارم آخرین راه نجات اینه که اول از روی مسئول غرق شده در اشتباه محاسباتی عبور کنیم 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty