امیر دوست داشتنی ارتش
امیر سیاری عزیز
وقتی رئیس جمهور مملکت منکر انتقام خون شهدای دنا میشه
شما چه انتظاری از سازمانهای بینالمللی داری که همشون غلام حلقه به گوش آمریکا هستن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
جمهوری اسلامی ایران پیش از مسعود پزشکیان آخرین سنگر خدا روی زمین بود که قرار بود ظهور را محقق کند
ولی هنوز دوره ریاست جمهوری مسعود پزشکیان تموم نشده که ما با ایرانی مواجه هستیم که
بی حجابی و برهنگی توش عادی سازی شده
اقتصاد نئولیبرالی توش در بالاترین حد در حال اجراست
شهادت نائب امام زمان طوری عادی سازی شده که انگار هیچ اتفاقی نیوفتاده
مذاکره با شیاطین و تسلیم به نظم آمریکایی توش عادی سازی شده
در یه کلام ما در حال تبدیل شدن به عبرت برای تاریخ هستیم
اونم فقط به خاطر دو نفر
مسعود پزشکیان و محمدباقر قالیباف
از جمهوری اسلامی ایران تنها چیزی که باقی مونده
یادگار امام شهید
و مردم وفادار به امامشن
من هنوز به این ترکیب امیدوارم
آخرین راه نجات اینه که اول از روی مسئول غرق شده در اشتباه محاسباتی عبور کنیم
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
دیکتاتوری مسعود پزشکیان و محمدباقر قالیباف اینجوریه که
متن توافق رو بدون اینکه مردم و نماینده مردم بخونن دارن میرن امضا کنن
اونم در شرایطی که مجلس بسته است
همه اینا یه طرف
بزرگترین درد اینه که قبل از دفن کردن پیکر امام شهید
با قاتلش توافق کردیم
شما عجب بی غیرتای نمک نشناسی هستید
خیلی بی غیرتید
خیلییی بی غیرتید
خییلییییی
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
کاش می تونستیم امشب همه ایران رو با این پلاکارد پر کنم:
پیش از دفن امام شهید
با قاتلین امام شهید توافق کردن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
یک عمر شعار دادیم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
و خدا ما رو امتحان کرد
و ما در این امتحان رفوزه شدیم
پیش از دفن امام شهیدمون با قاتلش توافق کردیم
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
«خط سوم»
⭕️ نه چپ، نه راست
🇮🇷خط سوم، خط مردم
🌍 پوشش اخبار مهم ایران و غرب آسیا
🖌 ارائهی پیچیدهترین تحلیلها با زبانی طنز و ساده
🎤 بیان صریحترین ملاحظات سیاسی به دور از افراط و تفریط
🎬 دیدگاهی جهانشمول و پویا با چاشنی فرهنگ و هنر
🆔 شناسه:
https://ble.ir/3rd_party
خط سوم
«خط سوم» ⭕️ نه چپ، نه راست 🇮🇷خط سوم، خط مردم 🌍 پوشش اخبار مهم ایران و غرب آسیا 🖌 ارائهی پیچیده
میزان حملات به کانال زیاد شده
امروز و فرداست که درش رو ببندن
برای روز مبادا یه کانال تو بله درست کردم
اونجا رو هم داشته باشید واسه روزی که خفقان اقایون دامن ما رو هم بگیرید
هدایت شده از بلد طیّب/منانِ رئیسی
دعوت برای حضور حداکثری در تجمع "لبیک یاخامنهای"
🔹در تجمع "لبیک یاخامنهای" که هدفش مطالبه تحقّق شروط رهبری در مذاکرات است، علاوه بر نمایندگان قم، انشاءالله برخی از نمایندگان دیگر شهرها (تهران و اصفهان و کرج و ...) هم حضور خواهند داشت؛ آقای نبویان (نماینده محترم تهران و نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس) هم دعوت ما را پذیرفتند و انشاءالله در این تجمع نکات مهمی را تقدیم خواهند کرد.
🔹لطفا این تجمع را به هر نحو ممکن اطلاع رسانی بفرمایید و در آن حضور حداکثری داشته باشید. این تجمع به دلیل جایگاه و اهمیت ویژهای که شهر مقدس قم در کشور دارد انشاءالله میتواند در تحقّق شروط رهبری در مذاکرات موثر باشد.
🔹تجمع "لبیک یا خامنهای"، شنبه ۲۳ خردادماه ساعت ۲۱، قم، میدان توحید
بلد طیب/کانال رسمی دکتر منانِ رئیسی
https://eitaa.com/baladetayyeb
بعد از اینکه امضا کنید و بدید بره
اطلاع رسانی به درد عمه ترامپ میخوره
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
آقای قالیباف
متوجه شدید این همه هندوانهای که به اسم وفاق زیر بغلت گذاشتن واسه چی بود؟
واسه یه همچین روزی بود که ننگ امضای اون توافقنامه با قاتل امام شهیدت رو بچسبونن رو پیشونیت تا کسی هم اعتراض نکنه
چرا؟
چون قالیباف سرباز رهبری و رفیق حاج قاسمه
از جنس خودتونه
از جنس روحانی و ظریف نیست
چقدر سادهای تو که از پیادهترین مهره اصلاحات یعنی مسعود پزشکیان رکب خوردی
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty