هدایت شده از بلد طیّب/منانِ رئیسی
دعوت برای حضور حداکثری در تجمع "لبیک یاخامنهای"
🔹در تجمع "لبیک یاخامنهای" که هدفش مطالبه تحقّق شروط رهبری در مذاکرات است، علاوه بر نمایندگان قم، انشاءالله برخی از نمایندگان دیگر شهرها (تهران و اصفهان و کرج و ...) هم حضور خواهند داشت؛ آقای نبویان (نماینده محترم تهران و نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس) هم دعوت ما را پذیرفتند و انشاءالله در این تجمع نکات مهمی را تقدیم خواهند کرد.
🔹لطفا این تجمع را به هر نحو ممکن اطلاع رسانی بفرمایید و در آن حضور حداکثری داشته باشید. این تجمع به دلیل جایگاه و اهمیت ویژهای که شهر مقدس قم در کشور دارد انشاءالله میتواند در تحقّق شروط رهبری در مذاکرات موثر باشد.
🔹تجمع "لبیک یا خامنهای"، شنبه ۲۳ خردادماه ساعت ۲۱، قم، میدان توحید
بلد طیب/کانال رسمی دکتر منانِ رئیسی
https://eitaa.com/baladetayyeb
بعد از اینکه امضا کنید و بدید بره
اطلاع رسانی به درد عمه ترامپ میخوره
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
آقای قالیباف
متوجه شدید این همه هندوانهای که به اسم وفاق زیر بغلت گذاشتن واسه چی بود؟
واسه یه همچین روزی بود که ننگ امضای اون توافقنامه با قاتل امام شهیدت رو بچسبونن رو پیشونیت تا کسی هم اعتراض نکنه
چرا؟
چون قالیباف سرباز رهبری و رفیق حاج قاسمه
از جنس خودتونه
از جنس روحانی و ظریف نیست
چقدر سادهای تو که از پیادهترین مهره اصلاحات یعنی مسعود پزشکیان رکب خوردی
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
عباس آقا پارسال دو دفه این جمله رو استفاده کرد و هر دو دفه هم بعدش جنگ شد
لذا یه چند شبی جای امن بخوابید
ضرر نداره
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
سید محمود نبویان:
بنده متن توافق را دیدم،نسبت به دو نسخه قبلی، خسارت بار تر و عقب نشینی های ایران بیشتر شده است
آقای نبویان اگه واقعا اینجوریه استغفار کنید
چون شما یکی از اون کسایی هستید که شب آتشبس ازش دفاع کردید
و این توافق یه شبه ایجاد نشده
عزیزم به جای روضه خوندن منتشرش کن اون متن رو اگه دلسوز مردمی
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
عراق و ونزوئلا هم همینطورین
فقط فرق ما با اونا اینه که اونا شکست خوردن و چارهای نداشتن
ولی ما شکست نخوردیم و خودمون انتخاب کردیم که تسلیم بشیم
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
امروز
بمباران در نبطیه
یادش به خیر دو ماه پیش یه آقایی بود به اسم ممدباقر قالیباف که میگفت حملات در لبنان باید متوقف بشه وگرنه مذاکره نمیکنم
یه عده هم هستن میگن باید به ایشون اعتماد بکنید کارشو بلده
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
آقای رئیس مجلس این پست امروز کانال رهبر انقلابه
حتما باید اسم بیارن مستقیم بهت بگن مجلس رو باز کنی؟
توافقت هم که کردی دیگه چی میخوای؟
خوشت اومده خودت یه نفری جای همه تصمیم میگیری؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
اگه میخواید زمان حمله بعدی رو حدس بزنید چشمتون به ذخایر استراتژیک نفتی آمریکا و دنیا باشه
ایندفه یه جوری پرش میکنن که یکسال هم تنگه رو ببندیم مشکلی براشون پیش نیاد
خوب که ذخایرشون رو پر کردن ایندفه با سلاح هستهای میان سراغمون
هدیه تولد آقای قالیباف به ترامپ
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از خط سوم
سید محمود نبویان:
بنده متن توافق را دیدم،نسبت به دو نسخه قبلی، خسارت بار تر و عقب نشینی های ایران بیشتر شده است
آقای نبویان اگه واقعا اینجوریه استغفار کنید
چون شما یکی از اون کسایی هستید که شب آتشبس ازش دفاع کردید
و این توافق یه شبه ایجاد نشده
عزیزم به جای روضه خوندن منتشرش کن اون متن رو اگه دلسوز مردمی
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty