من فکر میکردم از این دیوونه ها فقط تو اینستاگرام و تلگرام پیدا میشه نگو تو بله هم گاها یه عده تصور میکنن که ارنستو چگواران
عموجون ساقیت کیه
من از همین جنس میخوام
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خط سوم
زااااررررررتتتتت
پسر شجاع پاشو بیا برای دفاع از آرمان هات سینه سپر کن😂😂😂
مالیخولیای متحرک چه عر و عوری هم میکنه
تو عاروق کدوم گلویی پلشت که اعلام وضعیت اضطراری میکنی
برو قرصاتو بخور بچه
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
چهلمین سالگرد وفاداری رضا و دوست دختر تام مورلی
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
#درسمنافقشناسی
چرا متن توافق منتشر نمیشود تا دیگران نگران فریاد مردم نباشند؟!
پاسخ بسیار ساده و کوتاه است:
بهترین و مهمترین ابزار منافق، پنهانکاری است.
منافق بدون پنهانکاری فاش و رسوا میشود.
#قانون
#منافقشناسی
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
877.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در مورد نسبت این شعار و آقای عراقچی نظری ندارم تاریخ درستی یا نادرستی این گزاره رو ثابت کرده و خواهد کرد
ولی سه نکته
۱. این شعارها پاس گل به تیم وزارت امورخارجه است که مظلوم نمایی کنن و کارشون رو پیش ببرن
۲. به نظرم با این پاس گل توافق رو امضا شده بدونید چون تیم جنگ روانی دولت همچین فرصت طلایی رو از دست نمیده
۳. سازشکار فاقد شرف اصلی عراقچی نیست. عراقچی یه مهره کوچیکه و سازشکارای ظریف اصلی کسای دیگهای هستن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
یه متوهم روانی داره میگه یگان ویژه و مردم تو مشهد با هم درگیر شده
این دروغی که میگه راسته؟
کسی خبر داره؟
خط سوم
در مورد نسبت این شعار و آقای عراقچی نظری ندارم تاریخ درستی یا نادرستی این گزاره رو ثابت کرده و خواهد
♨️و اما در مورد این سر ریز خشم ملت روی عراقچی که خشمش قابل قبوله ولی فحشش نه (هر چند که خودم در خلوت بدترش رو میگم به عراقچی و کل کابینه)
📌ولی آقای عراقچی این حرفایی که امروز خورد محصول سالها عملکرد غلط خودته
📌یه برجام و اسنپ بک تو دامن ملت گذاشتی تحملت کردن
📌با همون لکه ننگ برجام به لطف دیکتاتوری باقر قالیباف وزیر شدی تحملت کردن
📌دو تا مذاکره منجر به جنگ و شهادت رهبری داشتی تحملت کردن
📌وسط جنگ هی به نفع ترامپ توییت زدی و قیمت نفت رو آوردی پایین تحملت کردن
📌مذاکره دو هفتهای رو شصت روز کش دادی و فشار از روی دشمن تخلیه شد و تحملت کردن
📌تو مذاکراتت پیش شرطهای رهبری رعایت نکردی تحملت کردن
📌نامه جام زهر به رهبری امضا کردی تحملت کردن
📌تو همین مذاکره چند بار دروغ گفتی تحملت کردن
📌تا اینکه رسید به دیشب
با اون متلکی که به رهبر شهید انداختی که مقاومت باعث جنگ شد نه مذاکره کاری ندارم جز ذات اصلاحطلبیته
📌ولی وقتی میشینی جلوی دوربین تو تخم چشم ملت زل میزنی و میگی چند روز دیگه توافق رو امضا میکنیم متنش هم بهتون نمیگیم هر وقت امضا کردیم بهتون نمیگیم دیگه کاسه صبر مردم لبریز میشه و دهنشون باز میشه
خلاصه که خود کرده را تدبیر نیست
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty