توله خودمون اونجا بودیم
ذرت پرت نکن
آقایان امنیتی این اگه نشر اکاذیب با هدف بر هم زدن نظم عمومی نیست پس چیه؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
اونایی که برامون نسخه جراحی اقتصادی پیچیدن حالا نسخه توافق با آمریکا رو آماده کردن ... تهشم میگن با رهبری هماهنگه
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
پسندیده سفیر ایران توی مکزیک:
«ایران و آمریکا دوستان خوبی خواهند بود، اگر آمریکا منافع اسرائیل را نادیده بگیرد!»
فاصله ایران تا مکزیک خیلی زیاده ظاهرا هنوز خبر به ایشون نرسیده آمریکا به ایران حمله کرده و رهبر انقلاب و سرداران نظامی چند هزار ایرانی رو شهید کرده
وگرنه آدم انقدر بی شرف نمیشه که قبل از تشییع پیکر امام شهید انقلاب با قاتلینش طرح دوستی بریزه؟
یا شایدم میشه؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
قالیباف به خودی خود خیلی خطرناک نیست
خطر اصلی جریان عقدهای و وحشی و خطرناکی هستند که دورش جمع شدن و هنوز از عقده رییس جمهور نشدن قالیباف زوزه میکشن و چنگ و دندون نشون میدن
کیف کش حقیر کاش تابلو نمیکردی که رئیست تو سال ۱۴۰۰ به زور به نفع رئیسی کشید کنار و حتی کینه رئیسی هم به دلتون مونده
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
وقتی یه سایبری بدنامی مثل تو نگران جمهوری اسلامی میشه و برای محافظین همین جمهوری اسلامی حکم آشوبگر و کودتا میبره
دیگه همه چی اظهر من الشمس که تو اون توافقنامه عراقچی و قالیباف چی نوشتن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
آقای عباسی ولدی
با توجه به اینکه میفرمایید شرایط عادی نیست و جنگ وجودیه چندتا سوال دارم
اینکه وسط جنگ وجودی در حالیکه دست بالا رو در میدان داریم یه دفه همه چی رو تعطیل کنیم و آتشبس اعلام کنیم و به دشمن فرصت نفس کشیدن بدیم یا جنگ وجودی همخوانی داره؟
اگر جنگ وجودی باشه آیا سرنوشت جنگ وجودی سر میز مذاکره مشخص خواهد شد؟
چرا یه حرفی میزنید که خودتون رو نقض میکنید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
ملت مبعوث شده و سرافراز ایران
در شبهای پیش رو که برای حفظ حریم رهبر انقلاب و حفاظت از کلام ولی در خیابان هستید هوشیاریتون رو چند برابر کنید
فرمانده نام آشنای جبهه نفاق شخصا در میدانه و داره رصد میکنه و منتظر یه فرصته که مثل مار نیش بزنه
به این فرمانده نام آشنای جبهه نفاق و سردمدار کودتاهای اصلاحطلبانه فرصت بازی ندید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
زمان:
حجم:
111.4K
متن تفاهمنامه صلح (بخوانید تسلیم) بین ایران و آمریکا از کجا میاد
آقای قالیباف به عنوان رئیس تیم مذاکره نه دیپلماته نه سیاستمدار خوبیه
اون متن دستپخت مشاورینشونه
مثل کی؟
همین مهدی محمدی
ایشون فرمودن:
همینکه آمریکا امضا کنه که از مجاورت ایران خارج میشه خودش یه دستاورد بزرگه. مقدارش معلوم نیست؟ اشکال نداره همینکه ۲۰ سانتیمتر بره عقب بسه
لامصب مگه اومدی بازی گرگم به هوا
داری در مورد امنیت ۸۵ میلیون نفر صحبت میکنی.
طرف انگار داره برای خودش رزومه جمع میکنه با ۲۰ سانتیمتر دور افتخار میزنه
رسما دارن با خون ما و خودشون و خانواده خودشون بازی میکنن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
زمان:
حجم:
68.1K
یکی دیگه از پخت و پزهای مهدی محمدی، مشاور قالیباف برای سرنوشت ۸۵ میلیون ایرانی:
همینکه ترامپ آمده و نوشته که ۳۰۰میلیارد دلار به عنوان بازسازی میارم توی ایران ، همین کلمات روی کاغذ یک دستاورد برای ماست ، فارغ از اینکه در اجرا چه اتفاقی بیفته !
دوربین مخفیه؟؟
همه دعوا سر همون اجراست
مگه رفتید اسم فامیل بازی کنید یعنی چی همینکه بنویسه واسه ما دستاورده اجرا نکرد هم نکرد؟؟
آقای محمدی جدیدن به مصرف ماده خاصی رو آوردید؟ مغزتون ضربه خورده؟
مرد حسابی اونو بنویسی امضا کنی از روز اول باید تنگه رو باز کنی. اینا از همون روز شروع میکنن به تقویت خودشون و پر کردن ذخایر نفتیشون
این ۳۰۰ میلیارد کذایی رو هم قراره بعد از ۶۰ روز مذاکره و توافق نهایی به ما بدن (که عمرن بدن)
تازه اونم چه ۶۰ روزی؟
۶۰ روزی که میتونه تا nبار تمدید بشه و تهش بازه
بعد ما چی داریم یه کاغذ داریم که مهدی محمدی داره باهاش دور افتخار میزنه
بعد ناراحت میشید چرا ملت علیهتون شعار میدن
منطق و مغز خودتون که از دست رفته مردم هم دارید دیوونه میکنید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
آقای مهدی محمدی گیرم مردم نمی فهمن
این حضرات هم نمی فهمن؟
نیکزاد، یار غار قالیباف که از خودتونه چی؟
ایشون هم خبر نداشت که ده شرطی وجود نداره؟؟
آقای محمدی یه کم وجود داشته باش
گندی که زدید رو گردن بگیرید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty