آقای عباسی ولدی
با توجه به اینکه میفرمایید شرایط عادی نیست و جنگ وجودیه چندتا سوال دارم
اینکه وسط جنگ وجودی در حالیکه دست بالا رو در میدان داریم یه دفه همه چی رو تعطیل کنیم و آتشبس اعلام کنیم و به دشمن فرصت نفس کشیدن بدیم یا جنگ وجودی همخوانی داره؟
اگر جنگ وجودی باشه آیا سرنوشت جنگ وجودی سر میز مذاکره مشخص خواهد شد؟
چرا یه حرفی میزنید که خودتون رو نقض میکنید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
ملت مبعوث شده و سرافراز ایران
در شبهای پیش رو که برای حفظ حریم رهبر انقلاب و حفاظت از کلام ولی در خیابان هستید هوشیاریتون رو چند برابر کنید
فرمانده نام آشنای جبهه نفاق شخصا در میدانه و داره رصد میکنه و منتظر یه فرصته که مثل مار نیش بزنه
به این فرمانده نام آشنای جبهه نفاق و سردمدار کودتاهای اصلاحطلبانه فرصت بازی ندید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
زمان:
حجم:
111.4K
متن تفاهمنامه صلح (بخوانید تسلیم) بین ایران و آمریکا از کجا میاد
آقای قالیباف به عنوان رئیس تیم مذاکره نه دیپلماته نه سیاستمدار خوبیه
اون متن دستپخت مشاورینشونه
مثل کی؟
همین مهدی محمدی
ایشون فرمودن:
همینکه آمریکا امضا کنه که از مجاورت ایران خارج میشه خودش یه دستاورد بزرگه. مقدارش معلوم نیست؟ اشکال نداره همینکه ۲۰ سانتیمتر بره عقب بسه
لامصب مگه اومدی بازی گرگم به هوا
داری در مورد امنیت ۸۵ میلیون نفر صحبت میکنی.
طرف انگار داره برای خودش رزومه جمع میکنه با ۲۰ سانتیمتر دور افتخار میزنه
رسما دارن با خون ما و خودشون و خانواده خودشون بازی میکنن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
زمان:
حجم:
68.1K
یکی دیگه از پخت و پزهای مهدی محمدی، مشاور قالیباف برای سرنوشت ۸۵ میلیون ایرانی:
همینکه ترامپ آمده و نوشته که ۳۰۰میلیارد دلار به عنوان بازسازی میارم توی ایران ، همین کلمات روی کاغذ یک دستاورد برای ماست ، فارغ از اینکه در اجرا چه اتفاقی بیفته !
دوربین مخفیه؟؟
همه دعوا سر همون اجراست
مگه رفتید اسم فامیل بازی کنید یعنی چی همینکه بنویسه واسه ما دستاورده اجرا نکرد هم نکرد؟؟
آقای محمدی جدیدن به مصرف ماده خاصی رو آوردید؟ مغزتون ضربه خورده؟
مرد حسابی اونو بنویسی امضا کنی از روز اول باید تنگه رو باز کنی. اینا از همون روز شروع میکنن به تقویت خودشون و پر کردن ذخایر نفتیشون
این ۳۰۰ میلیارد کذایی رو هم قراره بعد از ۶۰ روز مذاکره و توافق نهایی به ما بدن (که عمرن بدن)
تازه اونم چه ۶۰ روزی؟
۶۰ روزی که میتونه تا nبار تمدید بشه و تهش بازه
بعد ما چی داریم یه کاغذ داریم که مهدی محمدی داره باهاش دور افتخار میزنه
بعد ناراحت میشید چرا ملت علیهتون شعار میدن
منطق و مغز خودتون که از دست رفته مردم هم دارید دیوونه میکنید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
آقای مهدی محمدی گیرم مردم نمی فهمن
این حضرات هم نمی فهمن؟
نیکزاد، یار غار قالیباف که از خودتونه چی؟
ایشون هم خبر نداشت که ده شرطی وجود نداره؟؟
آقای محمدی یه کم وجود داشته باش
گندی که زدید رو گردن بگیرید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️ مهدی محمدی مشاور قالیباف:
🔹چیزی به اسم شروط رهبری وجود ندارد، آنچه وجود دارد یک بیانیه است که در شب آتش بس شورای عالی امنیت ملی منتشر کرده، در آن ده بعد آمده و چیزی به اسم شروط رهبری وجود ندارد و آن هم مصوبه نبوده( که نیاز به تایید رهبری داشته باشه) و یک بیانیه بوده و عده ای آن را مبنا قرار داده و به اسم شروط رهبری معرفی کردند...
جدی میفرمایید؟؟
یعنی میفرمایید این آتشبس نه اجازه رهبری رو داشته نه مصوبه شعام رو؟
یعنی دولت و قالیباف سرخود آتشبس اعلام کردن؟😏😏
الان خودت فهمیدی به چه جرمی اعتراف کردی؟؟ اقدام علیه امنیت ملی رو می فهمی یعنی چی؟؟
اصلا گیرم که اینطوری بوده
بیخود کردید که همون روز همه جا به دروغ گفتید آتشبس با نظر رهبری بوده و هر کی نقد کرد به چماق با رهبری هماهنگه زدید تو سرش و خفش کردید
آقای مهدی محمدی وقت کردید به آقای قالیباف به عنوان رئیس تیم مذاکره هم اطلاع بدید ده بندی وجود نداره
ظاهرا ایشون هم خبر نداره
مهدی جون میخوای دهن مبارک رو ببندی؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه
ما هم اینجا داریم با عراقچی سر و کله میزنیم سر این متن بی خاصیتشون و همزمان بند اولش رفت هوا
آقایون نظامی اگه کسی بهتون گفت الان جواب ندید داریم توافق امضا میکنیم اسرائیل این کار رو کرده جلوی توافق رو بگیره همونو ببندینش به موشک شلیکش کنید
ما که همه چیز رو دادیم رفته حداقل بزارید اقتدار نظامی و اعتبار تهدید نظامی مون حفظ بشه
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خط سوم
حمله به ضاحیه پاس گل نتانیاهو به غربگراهای ایرانیه
از دقایقی دیگر منتظر این توییتها باشید:
«توافق ایران و آمریکا، توافق خوبیه که منافع اسراییل رو به خطر میندازه و اسرائیل نمیذاره به امضا بشه»
«نتانیاهو و تندروهای ایران مخالف توافق»
خلاصه که این نمایش سهم نتانیاهو بود برای تضمین امضا توافق. الان تو وزارت خارجه پزشکیان دارن شیرینی پخش میکنن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خط سوم
ادعای کانال ۱۲ عبری:
محل حمله ستاد فرماندهی حزب الله بوده است!
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty