وزارت خارجه در مورد حمله به ضاحیه بیانیه داده و به آمریکا یادآوری کرده که اون باید جلوی اسرائیل رو بگیره
اینکه سقف دیپلماسی کشور هنوز مثل بچهها فکر میکنه آمریکا و اسراییل جدا از همن و اسرائیل بدون هماهنگی با آمریکا حمله کرده
گریه آوره
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
جان ؟؟
مجاهدت رزمندگان لبنان و دیپلماسی ایران؟؟؟
یه چیزی یادت نرفته آقای سردار دیپلماسی؟
موشکا کجای قصهان؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خب ظاهرا ملت رو به کتفشون گرفتن و بستن
نخست وزیر پاکستان:
پس از مذاکرات فشرده، خرسندیم که دستیابی به توافق صلح بین ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران را اعلام کنیم. دو طرف توقف فوری و دائمی عملیات نظامی در تمامی جبهه ها از جمله لبنان را اعلام کردند.
مراسم رسمی امضای قرارداد در روز جمعه 19 ژوئن در سوئیس برگزار خواهد شد.
تاییدش کنید که در تاریخ ثبت کنن در روز تولد ترامپ بهش کادو دادید
در شبی که منتظر بودیم پاسخ سگ هار منطقه رو بدید جلوشون زانو زدید
رکورد حقارت رو شکوندید؟؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
تایید شد
در شب تولد ترامپ توافقنامشو امضا کردید و بهش کادو دادید
در شبی که اسرائیل نقض آتش بس کرد و تحقیرمون کرد پاسخش رو ندادید و تسلیم شدید
دقیقا در سالگرد شهادت اون همه سردار و قهرمان در جنگ ۱۲ روزه تسلیم شدید
هنوز پیکر امام شهید رو دفن نکرده با قاتلش دست دوستی دادید
در آستانه محرم با یزید زمان دست دوستی دادید
اونم شبانه و یواشکی
صد رحمت به اهل کوفه
به درس عبرت تاریخ تبدیل شدیم
آقای قالیباف و آقای پزشکیان
از اینکه با شما هموطنم احساس تهوع میکنم
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
با اختلاف مردم خر فرض کن ترین تیتر ممکن برای این ننگ ملی
آمریکا وادار شد یا شما مثل ترسوها بازم نصفه شبی رفتید تسلیم شدید بدبختا
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
عجب تراژدیی؛
در شب سالگرد سلامی و باقری و حاجیزاده و رشید
رفیق سلامی و باقری و حاجی زاده و رشید و سلیمانی
با قاتل سلامی و باقری و حاجی زاده و رشید و سلیمانی به تفاهم رسید
سردار مذاکره حداقل دیه بچه های میناب رو بگیر ازشون
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خب ظاهرا حرف ملت خودتون اندازه عاروق ترامپ هم اهمیت نداره
باشه دنیا کوچیکه آقایون به هم میرسیم
همین الان که ترسوهای دولت دارن توافق رو جشن میگیرن اسرائیل داره به کفر تبنیت در نزدیکی نبطیه حمله توپخانهای میکنه
بند اول توافقنامتون ده دقیقه هم دووم نیاورد
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty