دلم برای سید علی خامنهای سوخت
چقدر بین خواص تنها بود
حتی یک نفر هم برای خونخواهیش دهنشو باز نمیکنه
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
حملات توپخانهای رژیم صهیونیستی به شهرک "کفررمان" در جنوب لبنان
بند اول توافقنامه بزدلان 💩 شد
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
🔴 ترامپ: اگر به توافق هستهای نرسیم،
به ایران حمله نظامی میکنم
هنوز یه ساعت نشده خوک کله زرد شروع کرد به تهدید
اون سگ هارشم گفته من از لبنان بیرون نمیرم
سردار خدا قوت
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای قالیباف
سرباز رهبری!!!!!
تا دم مرگ
روزی یه بار این فیلم رو نگاه کن خوش غیرت شاید فهمیدی چیکار کردی
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
شما که هر کاری خواستید کردید
حداقل دوباره کشور رو نبرید زیر استثمار ارزی صرافیهای امارات
بند ناف ایران رو از درهم امارات ببرید
البته بعید میدونم آقازادههای ساکن دبی بزارن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از 🇱🇧مقاومت به فارسی و عربی
🚨 تفجير في القطاع الغربي
🔸 بمبگذاری و منفجر کردن خانهها توسط رژیم صهیونیستی، در بخش غربی جنوب لبنان
#لبنان
به كانال المقاومة🇱🇧 در ایتا بپیوندید:
@elmoqawame
ایسنا: براساس جزئیات تفاهمنامه، ایران تنگه هرمز را مدیریت خواهد کرد و عوارض را «در تاریخ بعدی» دریافت خواهد کرد
حالاحالاها باید با فانوس دنبال برجام بگردیم
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
امشب انگار یه بار دیگه تو را شهید کردند
این بار به دست کسی که میگفتن سرباز تو و رفیق حاج قاسمه
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
قیمت نفت خام آمریکا به کانال 68 دلار سقوط کرد🤦♂
با چنان سرعتی مخازنشون رو پر کنن که برق از کله همه دنیا بپره و خیلی زود میان سراغمون
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امروز صبح بمباران جنوب لبنان
بند اول توافق بزدلان از دیشب تا حالا پنج شش بار نقض شده
سردار دیپلماسی
سررررباررر رهبری
ساعت به ساعت دارید بیشتر در این باتلاق ننگ فرو میرید
هم ذلت تسلیم رو پذیرفتی هم هیچی جلوت ننداختن
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
✍️علیمحمد مودب
سبو افتاد، او افتاد، ما ماندیم، واماندیم
روان شد خون او بر ریگ صحرا، رفت، جا ماندیم
فرو رفتیم تا گردن به سودای سرابی دور
به بوی گندم ری، در تنور کربلا ماندیم
رها بر نیزه تن، سرخوش از بیهوده پوسیدن
به مرگی این چنین از کاروان نیزهها ماندیم
سبو او بود، سقا بود، دستی شعلهور بر موج
گِلی ناپخته و بی دست و پا ما، زیر پا ماندیم
گلویش را بریدند و بیابان محشر از ما بود
که چون خاری سمج در دیدگان مرتضی ماندیم
همیشه عصر عاشوراست، او پر بسته، ما هستیم
دریغا دیدهای روشن که وا بیند کجا ماندیم
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
بعضی ها هم در معصوم سازی از مسئولین سرتاپا اشتباه هیچ تخصصی ندارن
جناب خود علامه پندار یه مرور بکن
ترامپ در شرایطی پذیرش توافقنامه از سمت ایران رو اعلام کرد که تو پس زمینه مصاحبش صدای مراسم تولدش میومد
این یه نمایش مسخره از طرف ترامپ نبود
یه عمل نمادین بود که به همه دنیا بگه معادله جدید در غرب آسیا از این به بعد اینه:
همه تصمیمات در منطقه به واشنگتن ختم میشود
مذاکره کننده ضعیف ما نظم آمریکایی رو در منطقه تثبیت کرد و هیچ مغلطهگری نمیتونه این لکه ننگ رو پاک کنه
مذاکره کننده ما حتی نتونست به خاطر حفظ حس عزت ملت کف خیابون مانع این جریان اعلام توافق در شب تولد بشه
چرا دوست دارید رو همه چی ماله بکشید
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty