eitaa logo
خط سوم
3.2هزار دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
1.2هزار ویدیو
6 فایل
جایی برای بریدگان از الیگارشی چپ و راست که می‌خواهند خط سومی را بنا کنند ادمین: @huygence خط سوم؛ خط مردم
مشاهده در ایتا
دانلود
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای قالیباف سرباز رهبری!!!!! تا دم مرگ روزی یه بار این فیلم رو نگاه کن خوش غیرت شاید فهمیدی چیکار کردی 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
شما که هر کاری خواستید کردید حداقل دوباره کشور رو نبرید زیر استثمار ارزی صرافی‌های امارات بند ناف ایران رو از درهم امارات ببرید البته بعید میدونم آقازاده‌های ساکن دبی بزارن 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
🚨 تفجير في القطاع الغربي 🔸 بمب‌گذاری و منفجر کردن خانه‌ها توسط رژیم صهیونیستی، در بخش غربی جنوب لبنان به كانال المقاومة🇱🇧 در ایتا بپیوندید: @elmoqawame
ایسنا: براساس جزئیات تفاهم‌نامه، ایران تنگه هرمز را مدیریت خواهد کرد و عوارض را «در تاریخ بعدی» دریافت خواهد کرد حالاحالاها باید با فانوس دنبال برجام بگردیم 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
امشب انگار یه بار دیگه تو را شهید کردند این بار به دست کسی که می‌گفتن سرباز تو و رفیق حاج قاسمه 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
قیمت نفت خام آمریکا به کانال 68 دلار سقوط کرد🤦‍♂ با چنان سرعتی مخازنشون رو پر کنن که برق از کله همه دنیا بپره و خیلی زود میان سراغمون 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امروز صبح بمباران جنوب لبنان بند اول توافق بزدلان از دیشب تا حالا پنج شش بار نقض شده سردار دیپلماسی سررررباررر رهبری ساعت به ساعت دارید بیشتر در این باتلاق ننگ فرو میرید هم ذلت تسلیم رو پذیرفتی هم هیچی جلوت ننداختن 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
✍️علی‌محمد مودب سبو افتاد‌، او افتاد‌، ما ماندیم، واماندیم روان شد خون او بر ریگ صحرا‌، رفت‌، جا ماندیم فرو رفتیم تا گردن به سودای سرابی دور به بوی گندم ری‌، در تنور کربلا ماندیم رها بر نیزه تن‌، سرخوش از بیهوده پوسیدن به مرگی این چنین از کاروان نیزه‌ها ماندیم سبو او بود، سقا بود‌، دستی شعله‌ور بر موج گِلی ناپخته و بی‌ دست و پا ما، زیر پا ماندیم گلو‌یش را بریدند و بیابان محشر از ما بود که چون خاری سمج در دیدگان مرتضی ماندیم همیشه عصر عاشوراست‌، او پر بسته‌، ما هستیم دریغا دیده‌ای روشن که وا بیند کجا ماندیم 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
بعضی ها هم در معصوم سازی از مسئولین سرتاپا اشتباه هیچ تخصصی ندارن جناب خود علامه پندار یه مرور بکن ترامپ در شرایطی پذیرش توافقنامه از سمت ایران رو اعلام کرد که تو پس زمینه مصاحبش صدای مراسم تولدش میومد این یه نمایش مسخره از طرف ترامپ نبود یه عمل نمادین بود که به همه دنیا بگه معادله جدید در غرب آسیا از این به بعد اینه: همه تصمیمات در منطقه به واشنگتن ختم می‌شود مذاکره کننده ضعیف ما نظم آمریکایی رو در منطقه تثبیت کرد و هیچ مغلطه‌گری نمی‌تونه این لکه ننگ رو پاک کنه مذاکره کننده ما حتی نتونست به خاطر حفظ حس عزت ملت کف خیابون مانع این جریان اعلام توافق در شب تولد بشه چرا دوست دارید رو همه چی ماله بکشید 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
هدایت شده از خط سوم
«خط سوم» ⭕️ نه چپ، نه راست 🇮🇷خط سوم، خط مردم 🌍 پوشش اخبار مهم ایران و غرب آسیا 🖌 ارائه‌ی پیچیده‌ترین تحلیلها با زبانی طنز و ساده 🎤 بیان صریحترین ملاحظات سیاسی به دور از افراط و تفریط 🎬 دیدگاهی جهان‌شمول و پویا با چاشنی فرهنگ و هنر 🆔 شناسه: https://ble.ir/3rd_party میزان حملات به کانال زیاد شده امروز و فرداست که درش رو ببندن برای روز مبادا یه کانال تو بله درست کردم اونجا رو هم داشته باشید واسه روزی که خفقان اقایون دامن ما رو هم بگیرید
هدایت شده از ⁰½ مدیا🏴
😐 جااان؟ هیچی دیگه شروع شد . یروز نشده توافق انجام شده این کانالا میان و این حرفای چرت و پرت و میزنن تا مبادا بعدا بگیم باقر و مسعود و عباس مقصرن . نیاییم بگیم دیدید باز بد عهدی کرد؟ واقعا تو عقل تو کله ات داری اینو نوشتی؟ (اگه داری و نوشتی آدم به جبهه ای که توش قرار داری شک میکنه) خب داشتیم دست و پا میزدیم چون امریکا بدعهده مذاکره نمیکنیم... اخه چطوری این حرف چرت و تونستی تو ذهنت کنار هم بچینی ؟ خدا لعنتتون کنه واقعا همین و بس . داره از الان ذهن ها رو آماده میکنه پسفردا اگه امریکا زد زیرش تیم مذاکره کننده مقصر نشن . تثبیت کدوم پیروزی ؟ تو که خودتم باور نداری امریکا متعهد بمونه و از الان داری ذهن ها رو نرم میکنی . از تثبیت چی حرف میزنی. وقتی سواد نظامی نداری سکوت کن . این مذاکره ابتکار عمل رو از بچه های نظامی ما گرفت . همیشه این نیست که بتونیم خوب بجنگیم . همیشه که ممکن نیست دست برتر باشیم وجلو تر باشیم . اصلا میفهمی مگه ابتکار عمل چیه تو ؟ نه بابا تو بشین از سردار بی بخار و تیمش جلو جلو حمایت کن . لعنت خدا بر هرچی باند رسانه ای تحت فرمان قالیباف و نو اصولگرا و اصلاحات و وفاقیه. بزن رو لینک👇 ╭─┅━━ 🏴 ━━┅─╮ @MEDIA_120 ╰─┅━━ 🏴 ━━┅─╯
قالیباف حسابشو با ظریف صاف کرد زمان برجام ظریف امضا کرد و قالیباف حمایت الان قالیباف امضا کرد و ظریف حمایت 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty