هدایت شده از خط سوم
«خط سوم»
⭕️ نه چپ، نه راست
🇮🇷خط سوم، خط مردم
🌍 پوشش اخبار مهم ایران و غرب آسیا
🖌 ارائهی پیچیدهترین تحلیلها با زبانی طنز و ساده
🎤 بیان صریحترین ملاحظات سیاسی به دور از افراط و تفریط
🎬 دیدگاهی جهانشمول و پویا با چاشنی فرهنگ و هنر
🆔 شناسه:
https://ble.ir/3rd_party
میزان حملات به کانال زیاد شده
امروز و فرداست که درش رو ببندن
برای روز مبادا یه کانال تو بله درست کردم
اونجا رو هم داشته باشید واسه روزی که خفقان اقایون دامن ما رو هم بگیرید
آقای قالیباف
توافقت هم که امضا کردی
اون مجلس رو نمیخوای باز کنی؟
دیکتاتور بازی به دهان مبارک مزه کرده؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
شمار شهدای لبنان از زمان شروع آتش بس به مرز ۳۸۰۰ نفر رسید
سردار قالیباف خدا قوت
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
منظورت از تندروها هوا فضای سپاه و شهید امیرعلی حاجی زاده است؟
آقازاده میشه شما حرف نزنی؟
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خب ستاد انتخاباتی آقای قالیباف از الان شروع به کار کرد
دلیل این همه اصرار وفاقیون به حمایت از اصلاحطلبان رو متوجه شدید؟
حضرات خوب متوجه شدن که با سه میلیون رای نمیتونن چشم به انتخابات داشته باشن
و تنها راهشون حساب کردن روی سبد اصلاحاته
ولی آقای قالیباف اینا هیچ وقت یکی از خودشون رو ول نمیکنن و پشت دست تو بازی نمیکنن
خلاصه که آقای قالیباف مثل همیشه رو اسب مرده قمار کردی
میدونی چرا؟
برگرد به سال ۸۸
و مراسم تنفیذ محمود احمدی نژاد
یادته اون موقع برای اینکه ارادتت رو به اصلاحات و مخالفتت رو به اصولگراها نشون بدی تو مراسم تنفیذ شرکت نکردی؟
تهش چی شد؟
اصلاحات تو انتخابات ۹۲ و ۹۶ با لوله و گاز انبری از روت رد شد
همون نسبتی که اصلاحات به گول خوردن از آمریکا داره
شما به همون میزان دوست داری از اصلاحات گول بخوری
البته برای یه آدم فاقد منظومه فکری مشخص و اعتماد به نفس
چرخش به سمت قدرت و آویزون شدن از قدرت چیز عجیبی نیست
فقط نمیدونم چرا همیشه به سمت غلط چرخش میکنی
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از 🇱🇧مقاومت به فارسی و عربی
📌اهالی مقاومت، پس از ماهها دوری از خانه و گذراندن شرایط سخت در چادرها با کمبود امکانات و متحمل شدن فشار مضاعف از سوی دولت لبنان و احزاب مخالف مقاومت، در حال حاضر از بازگشت به خانههایشان خوشحالاند،
اما از عدم پاسخ دیشب ایران به حملهی رژیم صهیونیستی به ضاحیه و تداوم نقض آتشبس از سوی ارتش اسرائیل و ادامهی حضور لجستیکی آنها در سرزمینهای جنوب لبنان "بسیار ناراحت هستند" !
#لبنان
به كانال المقاومة🇱🇧 در ایتا بپیوندید:
@elmoqawame
خط سوم
حسین طاهری، مداح: ❌ این کارها فراخوان علیه جمهوری اسلامی است. ❌ اینها برای من هیچ فرقی با رضا پهلو
یه جک بگم
این مداح زاده (حسین طاهری) که به مخالفین و منتقدین توافق میگه اینا ضدجمهوری اسلامی و مثل طرفدارای پهلوین
تو مداحیش میخونه:
ما دست برتریم تملق نمیکنیم / ما با یزیدیان که توافق نمیکنیم
بله حسین جون
وقتی نیتت مشکل داشته باشه
خدا این جوری میذاره تو کاست
نوش جونت
گوارای وجود
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
همه چیز نعل به نعل
طبق نقشه حسام الدین آشنا پیش میره
تا حدی که علی احمدنیا
عنصر هتاک اصلاحطلب که سابقه متلک انداختن به رهبری شهید و رئیس جمهور شهید رو هم داره
اینجوری نقاب ولایتمداری میزنه تا کار رو پیش ببره
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
خط سوم
خب ستاد انتخاباتی آقای قالیباف از الان شروع به کار کرد دلیل این همه اصرار وفاقیون به حمایت از اصلا
آقای قالیباف میدونی چرا میگم همیشه رو اسب مرده قمار میکنی؟
برگرد به سال ۸۸
و مراسم تنفیذ محمود احمدی نژاد
یادته اون موقع برای اینکه ارادتت رو به اصلاحات (که همون موقع مدعی تقلب در انتخابات بود) و مخالفتت رو به اصولگراها نشون بدی تو مراسم تنفیذ شرکت نکردی؟
تهش چی شد؟
اصلاحات تو انتخابات ۹۲ و ۹۶ با لوله و گاز انبری از روت رد شد
همون نسبتی که اصلاحات به گول خوردن از آمریکا داره
شما به همون میزان دوست داری از اصلاحات گول بخوری
البته برای یه آدم فاقد منظومه فکری مشخص و اعتماد به نفس سیاسی
چرخش به سمت قدرت و آویزون شدن از قدرت چیز عجیبی نیست
فقط نمیدونم چرا همیشه به سمت غلط چرخش میکنی
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از خط سوم
خب ستاد انتخاباتی آقای قالیباف از الان شروع به کار کرد
دلیل این همه اصرار وفاقیون به حمایت از اصلاحطلبان رو متوجه شدید؟
حضرات خوب متوجه شدن که با سه میلیون رای نمیتونن چشم به انتخابات داشته باشن
و تنها راهشون حساب کردن روی سبد اصلاحاته
ولی آقای قالیباف اینا هیچ وقت یکی از خودشون رو ول نمیکنن و پشت دست تو بازی نمیکنن
خلاصه که آقای قالیباف مثل همیشه رو اسب مرده قمار کردی
میدونی چرا؟
برگرد به سال ۸۸
و مراسم تنفیذ محمود احمدی نژاد
یادته اون موقع برای اینکه ارادتت رو به اصلاحات و مخالفتت رو به اصولگراها نشون بدی تو مراسم تنفیذ شرکت نکردی؟
تهش چی شد؟
اصلاحات تو انتخابات ۹۲ و ۹۶ با لوله و گاز انبری از روت رد شد
همون نسبتی که اصلاحات به گول خوردن از آمریکا داره
شما به همون میزان دوست داری از اصلاحات گول بخوری
البته برای یه آدم فاقد منظومه فکری مشخص و اعتماد به نفس
چرخش به سمت قدرت و آویزون شدن از قدرت چیز عجیبی نیست
فقط نمیدونم چرا همیشه به سمت غلط چرخش میکنی
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty