eitaa logo
خط سوم
3.3هزار دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
1.2هزار ویدیو
6 فایل
جایی برای بریدگان از الیگارشی چپ و راست که می‌خواهند خط سومی را بنا کنند ادمین: @huygence خط سوم؛ خط مردم
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
🔻پاسخ توییتری رجانیوز به دروغ‌پردازی سردبیر سایت اصولگرای مشرق 🔹سردبیر سایت مشرق، همگام و همصدا با رسانه‌های بدنام و پروژه‌بگیر، در دروغی آشکار مدعی تحریف پیام شیخ نعیم قاسم از سوی رجانیوز شده است. 🔹مشرق‌نیوز پیش از این شروط رهبر انقلاب را «لوبیای سحرآمیز» خوانده بود و سردبیر آن ادعا کرده بود شروط ده‌گانه مذاکرات، ارتباطی با رهبری ندارد. 🔹سردبیر این سایت در جنگ ۱۲ روزه ادعا کرده بود که اعترافات خلبان‌های F35 آمریکایی به زودی منتشر خواهد شد و با این خبر کذب، زمینه تمسخر نیروهای مسلح را فراهم کرده بود. 🔹این رسانه همچنین بر خلاف دستور صریح رهبر شهید درباره عدم استفاده از ادبیات دشمن، بارها و بارها نیروهای انقلابی را تندرو، افراطی، رادیکال، نوفرقانی و... خطاب کرده بود. ✅ @Rajanews_com
🔴 قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی طی دو روز گذشته پس از اعلام پایان جنگ توسط رئیس جمهور آمریکا، ۸۴ بار آتش بس در جنوب لبنان را نقض نموده و همچنان به جنایات و کشتار مردم مظلوم لبنان ادامه می‌دهد 🔹هشدار داده می‌شود چنانچه ارتش کودک کش رژیم صهیونیستی به شرارت در جنوب لبنان پایان ندهد، باید منتظر پاسخ سخت نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران باشد. 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دقایقی پیش ایران با حملات موشکی و پهپادی به مراکز و پادگان های گروه های تجزیه طلب در اقلیم کردستان حمله کرد خوشم میاد که این تجزیه طلبای نامرد جز آتش‌بس نیستن 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
اخویمون اسلام آباد میره قطر میره (یواشکی) ژنو هم میره حتی جلسه رای گیری هیئت رئیسه مجلس هم می ره که توش قراره به دروازه خالی گل بزنه و خودش رو انتخاب کنه ولی صحن مجلس ظاهرا خیلی خطرناکه فقط اونجا مشکل داره که نمیره 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
شاید پست موقت؛ شاید هم نه!... متن نامه های شعام به آقا و بالعکس رو داشتم می خوندم.. طبعا انتشارش در فضای مجازی درست نیست.. فعلا متحیرم که مسیر صواب چیه و چه باید کرد چه باید گفت و چه نباید گفت که هم عده ای که با طناب گندیده خواص دارند به بیراهه میرن رو بیدار کرد و هم توی دل کسی رو خالی نکرد. یکی دو تا پست نوشتم و پاک کردم. نمی دونم اصلا کی گفته لبه پرتگاه، نباید توی دل کسی که خوابه رو خالی کرد؟ به هرحال از امام حسین بالاتر که نیستم. روز عاشورا پنج بار متحیر موند. من هم توش موندم! یادتونه قبل از اعلام امامت آیت الله مجتبی نوشتم اگر روزی اخبار کودتایی که علیه ایشون و در فشار به خبرگان در جریانه بیرون بیاد به معجزه بودن کار و دست مستقیم امام زمان ایمان خواهید آورد... گذشت و اکثرتون از زبان چند نماینده خبرگان بخشی از اون فضاحت ها از جمله اقدامات آقای ... رو شنیدید. بقیه داستان هم کم کم رو خواهد شد. الان هم میگم نامه های باورنکردنی شعام به آقا از 14 فروردین تا امروز و اقدامات مظلومانه آقا برای بیدار کردنشون رو روزی خواهید خواند. ولی بالاخره روزی پرده ها کنار می ره و می فهمید که مظلومیت امام مقتدر یعنی چی؟ می فهمید وقتی معصوم بدون خواص دستش بسته میشه، نایبش هم... می فهمید چرا آقای شهید از فتنه خواص ما رو ترسوند. می فهمید چرا آقا از خطای محاسباتی مسئولان گفت. می فهمید چرا در مجلس رو تخته کردند.. و نهایتا می فهمید که برای هزارمین بار، حق با شما بچه انقلابی های کف میدون بود که نظرات دقیق و ابدی امام شهید و شروط قطعی امام مجتبی رو فریاد زدید... ببخشید اگر حالتون بد شد. حتما ایمانتون از من قوی تره؛ ایمان به خدا و امام شهیدی که گفت این اتفاقات می افته ولی نهایتا ملت مبعوث شده کار رو تموم می کنه. جام زهر رو نوشاندند و به رغم یکی دو تغییر خوب در متن در یکی دو روز اخیر، اصل بنا فاسده و همون جریانی که با نقطه ضعف دادنها متهم خون آقا هستند؛ الان هم به دل فرزندش خون کردند. اما به خون امام شهید قسم همه اینها پله میشه برای بعثت اصلی و جنگ آخر با اسرائیل و رسوایی بیشتر غربگرایان. خیابون رو خالی نکنید؛ عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم. و قطعا خدا اجر این ماندن در خیابانمون رو زود و فراتر از انتظارمون خواهد داد. وعده هاش حقه! محکم باشید. قطعا سننتصر ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ 🍃 روزنوشتهای دکتر علی صدر @siyasatbrotoush
پیام‌های شادی مسئولان برای تفاهم‌نامه‌ی کذایی یک‌محور ثابت دارد: این دستاورد بینظیر و تاریخی!!! مرهون هدایت و ایستادگی امام خامنه‌ای است! لطفا بازی نخورید. مذاکرات پسا اسلام آباد بدون بدیهیات پیش شرطهای آقا شروع شد و بدون رعایت شرطهای بدیهی آقا تمام شد. بله اگر دستاوردی هست ناشی از قدرت موشکهایمان و چند اصلاحیه مد نظر آقا بود اما، قربان و صدقه آقا رفتن در پیامهای مسئولانی که پشت پرده خون به دل آقا کردند و روزی خواهید فهمید، دو هدف می تواند داشته باشد: ۱. ساکت کردن مردم انقلابی معترض به سبک برجام ۲. آماده کردن ذهن، برای گردن رهبری انداختن شکست قطعی تفاهم‌نامه‌ی کذایی، دقیقا به سبک برجام. ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ 🍃 روزنوشتهای دکتر علی صدر @siyasatbrotoush
💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty
دیکتاتورهای اصلاحطلب حتی دیگه حفظ ظاهر هم نمی‌کنن علنی سرکوب می‌کنن و از خفقانی که ایجاد شده لذت می‌برن و بهش افتخار می‌کنن امیدوارم این روزها در حافظه تاریخی این کشور ثبت بشه و فردا روزی که همین دیکتاتورها از تکثر و گفتگو و آشتی ملی حرف زدن همین حرفها و توهین ها رو بذاریم جلوشون هر چند که تجربه ثابت کرده وقیح‌تر از اون هستند که گردن بگیرن و پشیمان بشن و عذرخواهی کنن یادآوری میکنم این آدم هتاک در شورای اطلاع رسانی دولت چهاردهم مدعی وفاق حضور داشته امیدوارم منظور دولت از وفاق رو متوجه شده باشید وفاق برای حضرات تکرار و تایید فرمایشات خودشونه و هر کسی هم نظر مخالف اونها باشه باید خفه بشه و مورد توهین قرار بگیره 💥به کانال بپیوندید ❇️ @thirdparty