دیکتاتورهای اصلاحطلب حتی دیگه حفظ ظاهر هم نمیکنن
علنی سرکوب میکنن و از خفقانی که ایجاد شده لذت میبرن و بهش افتخار میکنن
امیدوارم این روزها در حافظه تاریخی این کشور ثبت بشه و فردا روزی که همین دیکتاتورها
از تکثر و گفتگو و آشتی ملی حرف زدن
همین حرفها و توهین ها رو بذاریم جلوشون
هر چند که تجربه ثابت کرده
وقیحتر از اون هستند که گردن بگیرن و پشیمان بشن و عذرخواهی کنن
یادآوری میکنم این آدم هتاک در شورای اطلاع رسانی دولت چهاردهم مدعی وفاق حضور داشته
امیدوارم منظور دولت از وفاق رو متوجه شده باشید
وفاق برای حضرات تکرار و تایید فرمایشات خودشونه و هر کسی هم نظر مخالف اونها باشه باید خفه بشه و مورد توهین قرار بگیره
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
در دولت زنده اصلاحطلبان زنده باد مخالف من
یه دهان دیگه هم دوخته شد
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
چگونه از یه دیکتاتور خونخوار و احمق مثل ترامپ دیکتاتورتر و بیمنطقتر باشیم
کافی است چند سالی در نشریات اصلاحطلب فعالیت کنید و این مسئله به صورت خودکار در شما نهادینه خواهد شد
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
یه کم آشتی ملی و باز کردن فضای سیاسی ببینیم
گشتاپوی کی بودید شما😏
💥به کانال #خط_سوم بپیوندید
❇️ @thirdparty
هدایت شده از ⁰½ مدیا🏴
متنی که خانعلی زاده استوری کرده را هم بخوانید
میثم مطیعی تو به خاطر این اشتباه بزرگت در محاسباتت ، مقابل خدا بازخواست خواهی شد.
سخنان مطیعی راجب انتقاد مردم در اواسط فروردین به صحبت های ظریف در فارن افرز... تو حق الناس به گردن داری بابت این جفا و اشتباهاتت در مقابل مردم باید عذرخواهی کنی .
بزن رو لینک👇
╭─┅━━ 🏴 ━━┅─╮
@MEDIA_120
╰─┅━━ 🏴 ━━┅─╯